استاندار کرمانشاه:

برگزاری کنگره شهدای محراب در گام دوم انقلاب یک کار ماندگار است

«هوشنگ بازوند» گفت: برگزاری کنگره شهدای محراب در گام دوم انقلاب یک کار بسیار بزرگ و ماندگار است و سرچشمه این شهدای محراب، حضرت علی (ع) است و این سنت شهادت در محراب تا عصر جمهوری اسلامی تداوم داشته است.
کد خبر: ۴۳۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 20January 2021

برگزاری کنگره شهدای محراب در گام دوم انقلاب یک کار ماندگار استبه گزارش دفاع‎پرس از كرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در نشست جلسه کنگره شهدای محراب که با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ سال از شهادت این عزیزان می‌گذرد و ممکن است نسل جدید خدمات بزرگ این عزیزان به اسلام و انقلاب آشنا نباشند و اینکه این شهدای گرانقدر قربانی تروریسم شدند و منافقین با اجازه آمریکا و صهیونیسم این افراد شاخص و نزدیک به امام را ناجوانمردانه ترور کردند.

بازوند گفت: برگزاری کنگره شهدای محراب در گام دوم انقلاب یک کار بسیار بزرگ و ماندگار است و سرچشمه این شهدای محراب، حضرت علی (ع) است و این سنت شهادت در محراب تا عصر جمهوری اسلامی تداوم داشته است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: سه تن از این شهدای محراب از جمله شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه در سن بالا در آن مقطع مهم زمانی، لباس سپاه پوشیدند و راهی جبهه‌ها شدند و این حرکت در روحیه بخشی به جامعه و بسیج عمومی برای پیوستن به جبهه‌ها بسیار اثرگذار بود.

وی متذکر شد: ضرورت دارد رسانه‌ها و بخصوص صدا و سیما برنامه‌ها و مطالب مناسبی را به منظور آشنایی نسل جوان با ابعاد این شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار تهیه و پخش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار