در هفته سی و ششم از چهل‌سالگی دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح «ام‌البنین» در وزارت دفاع/ افتتاح مجتمع فرهنگی خدماتی بانوان کوثر توسط «نپاجا»

در هفته سی و ششم از چهل‌سالگی دفاع مقدس، طرح «ام‌البنین» در وزارت دفاع اجرا و مجتمع فرهنگی خدماتی بانوان کوثر توسط نیروی پدافند هوایی ارتش افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 22January 2021

افتتاح مجتمع فرهنگی خدماتی بانوان کوثر توسط نپاجا/ اجرای طرح ام البنین در وزارت دفاعبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در هفته سی و ششم از چهل سالگی دفاع مقدس که از چهارم تا دهم بهمن با عنوان «نقش زنان، مادران و همسران شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس؛ مقاومت در راستای تمدن‌سازی ایرانی ـ اسلامی» نام‌گذاری شده، نیرو‌های مسلح ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

در این رابطه برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح، همایش تجلیل از مادران و همسران ایثارگران و مسابقات ورزشی پیشکسوتان دفاع مقدس توسط ستاد آجا، یادواره شهدای پدافند هوایی منطقه جنوب و افتتاح مجتمع فرهنگی خدماتی بانوان کوثر توسط نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نپاجا) و دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و شهدای مدافع حرم توسط نهاجا، نیز از جمله برنامه‌هایی است که توسط ارتش در مدت یادشده برگزار می‌شود.

همچنین وزارت دفاع نیز برای روز‌های مورد اشاره برنامه‌هایی مانند مراسم تجلیل از ۵۰۰ نفر از مادران و همسران شهید (طرح ام‌البنین) و غبارروبی، عطرافشانی و نثار تاج گل به مزار شهدای دفاع مقدس قم را پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها