دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» با اشاره به ضرورت مقابله با تحریف‌ها، گفت: مردم از انقلاب پشیمان نیستند بلکه از کارهای غیرانقلابی مسئولین دلگیر هستند.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 20January 2021

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان صبح امروز چهارشنبه (1 بهمن) در جلسه کارگروه فضای مجازی بزرگداشت دهه فجر در گیلان با اشاره به پیشرفت ایران نسبت به کشورهای منطقه پس از انقلاب، اظهار داشت: باید مقابل تحریفی که عده‌ای برای کوچک نمودن انقلاب و پشیمانی از آن انجام می‌دهند، بایستیم.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت مقابله با تحریف‌ها، تصریح کرد: مردم از انقلاب پشیمان نیستند بلکه از کارهای غیرانقلابی مسئولین دلگیر هستند.

وی با بیان اینکه ۲۶ کارگروه در حوزه موضوعات مختلف با ما همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: شخصیت‌های برجسته مردمی در موضوعاتی مانند حجاب، مطالبه گری، ورزش و اردویی در این مجموعه فعالیت دارند.

پوریوسفی شناسایی و توانمندسازی نیروهای انقلابی خوب را امری مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: ما باید مستشار باشیم، یعنی ساختار اندیشه‌ای فکری پیشران؛ کمک کننده به دستگاه‌هایی که در اجرای قوانین به بن بست رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خانه فرهنگ و هنر انقلاب به مناسبت دهه فجر در سه محور مشق فجر، ترنم فجر و رنگ فجر فعالیت می‌کند، تاکید کرد: تولید شعار، طراحی پوستر به مناسبت دهه فجر و خوشنویسی مربوط به ۳ محور یاد شده است.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به مسابقه استانی عکس نوشته به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: در این مسابقه، هر مجموعه‌ای ۱۰ عکس نوشته از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با خط تحریف و تحریم تولید می‌کند و این کار توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایده مجموعه‌های فرهنگی برای دهه مبارک فجر، افزود: مجموعه‌های فرهنگی در این مدت به مناسبت‌های مختلف مانند شهادت سردار سلیمانی آثار متعددی تولید کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار