چهل‌سالگی سرو/ شهید «احمد میرزاپور»؛

امام یک نعمت است که خداوند به امت اسلام عطا کرده است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد میرزاپور» آمده است: امام یک نعمت است که خداوند به امت اسلام عطا کرده است باید شکر کنیم، شکر نعمت را به جا آوریم و تابع دستورات ایشان باشیم و اگر خدای ناکرده از این سیرپیچی کنیم، به عذاب الهی دچار خواهیم شد و خداوند هرگز ما را نخواهد بخشید.
کد خبر: ۴۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 20January 2021

امام یک نعمت است که خداوند به امت اسلام عطا کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «احمد میرزاپور» فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «احمد میرزاپور» فرزند «محمد» هشتم آذر ۱۳۴۱ در بابلسر به دنیا آمد و در یکم بهمن ۱۳۶۵ در سومار به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

مهمترین عامل که در پیروزی این انقلاب و ادامه آن نقش خواهد داشت، مقام رهبری ولایت فقیه است. ولایت فقیه رسالت انبیاء و امام معصوم را بر دوش دارد، ما باید سعی کنیم در تمام اعمال‌مان تسلیم دستورات امام باشیم چرا که اگر غیر از این باشد و تسلیم امام نباشیم، هم خودمان به کمال نخواهیم رسید و هم اینکه انقلاب را به خوبی نمی‌توانیم درک کنیم، چون اولین مرحله برای رشد و کمال، تسلیم در برابر خدا و رسول، امام معصوم و امروز در برابر ولایت فقیه است از طرف دیگر از آنجا که امام یک نعمت است که خداوند به امت اسلام عطا کرده است باید شکر کنیم، شکر نعمت را به جا آوریم و تابع دستورات ایشان باشیم و اگر خدای ناکرده از این سیرپیچی کنیم، به عذاب الهی دچار خواهیم شد و خداوند هرگز ما را نخواهد بخشید.

برادرانم! سلاح برادرتان را بر زمین نگذارید و آن را در دست بگیرید و به سوی دشمنان اسلام بشتابید.

خواهرانم! گریه نکنید و همچون زینب رفتار کنید تا دیگران از شما سرمشق بگیرند و با به شهادت رسیدن برادرتان ناراحت نباشید و راه برادرتان را زینب‌وار ادامه دهید.

همسرم! فقط سفارش من به شما این می‌باشد که به فرزندانم ... این را بفهمانید که پدر به خاطر اسلام و قرآن و مملکت شهید شده است. آنها را به مدرسه بفرستید تا باسواد شوند.

پدر! اگر من سعادت شهید شدن را داشته‌ام، به فرزندان [بی‌سرپرستم] سرکشی کنید و ایشان را در مکتب اسلام و دین و قرآن تعلیم دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها