«حاج قاسم» را بیشتر بشناسیم/ «جهانمرد» محور مسابقه کتابخوانی شد

در راستای معرفی مکتب شهید حاج سلیمانی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس مسابقات کتابخوانی با محوریت کتاب «جهانمرد» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۳۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به منظور پیاده‌سازی مکتب سپهبد شهید سلیمانی سلسله مسابقات کتابخوانی و آثار تولید شده با موضع حاج قاسم را از دی ماه سال جاری از طریق فضای مجازی آغاز کرده است.

مهدی فاطمی در این خصوص گفت: سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در یک سال اخیر بخشی از تلاش خود را به معطوف به معرفی و نشر مکتب حاج قاسم در جامعه کرده است که در این راستا به تولید، معرفی و انتشار چندین اثر شاخص، از جمله کتاب «جهانمرد» نموده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب جهانمرد حاصل تلاشی بود که بعد از شهادت سردار رخ داد و در این هدف والا ابتدا فراخوانی مبنی بر ارسال داستانک‌هایی با موضوع سردار در فضای مجازی صورت گرفت و بخشی از این داستانک‌ها بعد از تجزیه و تحلیل و ویرایش در قالب کتاب «جهانمرد۱» منتشر شد.

معاون ادبیات و انتشارات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد: از دیگر آثار منتشر شده در حوزه مکتب حاج قاسم می‌توان به کتاب سرباز ولایت که تحلیلی بر زندگی نامه و رشادت‌های این قهرمان ملی بوده است و یا «گل‌های حماسی» که گردآوری مجموعه اشعار فارسی سرائیده شده در ایام شهادت ایشان بوده است اشاره کرد.

«حاج قاسم» را بیشتر بشناسیم/ «جهانمرد» محور مسابقه کتابخوانی شد

وی درخصوص تولیدات ادبی مرتبط با شهید سلیمانی برای مخاطبین کودک و نوجوان گفت: در حوزه کودک کتاب‌های «روی ماه» و «سردار دلها» تدوین و به جامعه عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب جهانمرد و شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند به سایت یونی بوک مراجعه کنند.

خرید کتاب از سایت یونی بوک
مسابقه کتابخوانی جهانمرد
جوایز:
۱۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی
۱۰۰ هدیه به ارزش ۸۰ هزار تومان
و اهدا لوح تقدیر به برندگان

خرید کتاب از سایت یونی بوک
https://unibook.shop/?p=۲۱۵۹۷

بعد از خرید کتاب، کد مسابقه به شما ارسال می‌شود و آن را در پنل مسابقات وارد کنید و به سوالات پاسخ بدید

پنل مسابقات:
https://mosabeghe.unibook.shop/

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار