شهید ولى اسدى:

به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌هاى دشمن نشوید

شهید ولى اسدى در وصیت‌نامه خود آورده است: در راه خدا با وجود مصیبت‌ها سست نشوید و هیچ‌گاه در برابر دشمن اظهار ضعف و ناتوانی نکنید و به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌هاى شوم دشمن نشوید که خداوند انسان‌هاى صابر را دوست دارد.
کد خبر: ۴۳۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 22January 2021

شهید ولى اسدى: در مقابل دشمن اظهار ضعف و ناتوانی نکنیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید «ولى اسدى» از شهدای نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس است. وی نهم مرداد ۱۳۴۶ در نهاوند (استان همدان) متولد شد. پدرش اسماعیل نام داشت.

وی سی‌ام اسفند ۱۳۶۶ به شهادت رسید و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید اسدى
«بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام به امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت و با سلام به رزمندگان پرتوان جبهه هاى حق علیه باطل و با درود به ارواح پاک شهداى انقلاب اسلامى ایران.

پدر و مادر عزیزم اگر خداوند عنایتی کند و مرا به درگاهش قبول کند، من آگاهانه به سوی جبهه رفتم و می‌خواهم در راه مبین اسلام کشته شوم و قطره خون خود را نثار درخت تنومند اسلام و راه حسین بن على (ع) کنم پس شما هم به این خون دادن من راه الله افتخار کنید چنانکه خداوند در سوره توبه مى‌فرماید خداوند جان و مال مومنین را به بهاى بهشت خریدار است همان مومنى که در راه خدا مبارزه می‌کنند و دشمنان اسلام را مى‌کشد و یا خود کشته مى‌شود.

عزیزانم در مشکلات مقاوم و استوار باشید و همیشه به یاد خداوند بوده و از او کمک بگیرید. در راه خدا با وجود مصیبت‌ها سست نشوید و هیچگاه در برابر دشمن اظهار ضعف و ناتوانی نکنید و به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌هاى شوم دشمن نشوید که خداوند انسان‌هاى صابر را دوست دارد.

از یاد نبرید که خداوند شما را در هر لحظه امتحان مى‌کند با ترس و گرسنگى و کم شدن اموال و از دست دادن عزیزان و... و بشارت باد برکسانى که در برابر این سختى‌ها و مشکلات صبر و استقامت می‌کنند و شاکر خداوند هستند.

پدر و مادر بزرگوارم اگر من به شهادت رسیدم در روز تشییع جنازه‌ام شیرینى تقسیم کنید و در آن روز اشک از چشمانتان نریزید بلکه خنده کنید و افتخار کنید که توانستید فرزندى را قربانى راه دین اسلام کنید.

به شما سفارش می‌کنم که در نماز جمعه‌ها شرکت کنید و نماز اول وقت خود را به جا آورید و زکات بدهید و بدانید آنچه که از خیر و خوبى براى خود پیش مى‌فرستید آن را در نزد خداوند خواهید یافت همانا خداوند به آنچه که عمل مى‌کنید آگاه است.»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار