امام جمعه ازنا:

بهمن ماه فرصت مغتنمی برای تصویرسازی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام علی سپهوند گفت: ورود در ماه بهمن برای همه مردم و مسئولین فرصت مغتنمی است که تصویرسازی‌های قابل دفاع نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشته باشیم زیرا برخی می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و دستاوردهای آن را دچار تحریف کنند.
کد خبر: ۴۳۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ - 22January 2021

بهمن ماه فرصت مغتنمی برای تصویرسازی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی سپهوند» امام جمعه ازنا در خطبه‌های نماز جمعه این  شهر اظهار داشت: برای زندگی دنیوی و اخروی انسان، آن چیزی که برای خداوند متعال معیار بوده و اهمیت دارد رعایت تقوا و پرهیزکاری است.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، افزود: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، این بانوی بزرگوار که مادر حضرت ابوالفضل (ع) است تمام هستی‌اش را درراه خداوند متعال تقدیم نمود و فرزندان خود را خدمت‌گزار امام حسین (ع) و سربازان امامت و ولایت می‌دانست.

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: ام‌البنین (س) حق بزرگی بر گردن دنیای اسلام دارد، فرزند رشید ایشان این معصوم شریف حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مردانگی، شجاعت، ولایت مداری رکورد زده است چراکه بالاترین حد و رده تبعیت در وادی ولایت را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: این حرکت الهی، ایثارگری در نظام اسلامی و عقبه مبارکی داشته است، اساساً اگر آن عقبه مبارک نبود، این رشادت‌ها، شهادت‌ها به نتیجه لازم خود نمی‌رسید.

سپهوند گفت: اگر مادر شهیدی وقتی فرزندش از دنیا می‌رفت، بی‌تابی می‌کرد و یا اینکه همسر شهیدی بی‌تابی می‌نمود و نگرانی‌هایش را مطرح می‌کرد آیا این فرهنگ در جامعه نهادینه می‌شد که مادران دیگر باافتخار جوانان خود را به جبهه علیه کفر و نفاق بفرستد، ولایتمداری در وجود ذی‌قیمت این مادر شهدا و همسران شهدا است که این فرهنگ را حفظ کردند نه‌تنها آن راه را رد نکردند بلکه تائید نموده و مقاومت کردند.

امام‌جمعه ازنا خاطرنشان کرد: ما مدیون پایمردی، استقامت، ولایتمداری فرهنگ‌سازی، شجاعت و رشادت مادران و همسران شهدا هستیم و اگر روحیه و فرهنگ نبود امامین انقلاب تنها می‌ماندند، حلقه وثیق و متصل و بخشی که پازل این نظام مقتدر را ایجاد می‌کند مادران و همسران شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز پیروی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: ورود در ماه بهمن برای همه مردم و مسئولین فرصت مغتنمی است که تصویرسازی‌های قابل دفاع نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را داشته باشیم زیرا برخی می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و دستاوردهای آن را دچار تحریف کنند.

سپهوند بیان کرد: مردم عزیز در انقلاب هر جا نیاز بود در رکاب امام و رهبری بوده و هزینه زیادی برای این مسیر دادند، بایستی امروز از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کرد.

امام‌جمعه ازنا با اشاره به رزمایش نظامی اخیر در ایران، خاطرنشان کرد: این رزمایش عظیم که از یک‌سو رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج‌فارس بود و سویی دیگر رونمایی از ناو بندری بود که پنج بالگرد را به‌خوبی حمل می‌کند، نمایش اقتدار ایران به جهان بود.

وی گفت: در این شرایط زمانی انجام رزمایش نظامی به‌موقع نشان داد که در میدان عمل اگر بنا باشد جنگی صورت پذیرد دنیای استکبار زمین‌گیر می‌شود و آنان همیشه از حمله به ایران عزیز پشیمان خواهند شد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار