رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

اشتغال و مسکن دو موضوع مهم در راستای توانمندسازی محرومان

سید پرویز فتاح گفت: در حوزه اشتغال و وام‌های قرض‌الحسنه کار‌های خوبی در بنیاد صورت گرفته است و امیدواریم مجلس و دولت در راستای تقویت اعطای این وام‌ها به‌ما کمک کنند.
کد خبر: ۴۳۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 23January 2021

اشتغال و مسکن دو موضوع مهم در راستای توانمندسازی محرومانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید پرویز فتاح» رئیس بنباد مستضعفان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به منظور احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در شهر‌ها و روستا‌های دارای جنعیت زیر ۲۵ هزار نفر که صبح امروز (شنبه) در کمیته امداد برگزار شد، با بیان اینکه توانمند‌سازی محرومان در دو بعد موفق‌تر خواهد بود، اظهار داشت: اشتغال و مسکن دو موضوع مهم برای توانمندسازی محرومان است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر توانمندسازی محرومان در دستور کار مسئولین کمیته امداد بوده است.

فتاح گفت: در حوزه اشتغال و وام‌های قرض‌الحسنه کار‌های خوبی در بنیاد صورت گرفته است و امیدواریم مجلس و دولت در راستای تقویت اعطای این وام‌ها به‌ما کمک کنند.

وی در حوزه بهزیستی گفت: برای معلول و خانواده‌های پرنوزاد تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی برای ساخت ۱۴ هزار مسکن امضا شد که نزدیک به ۱۰ هزار واحد تحویل شده است و سه هزار واحد در حال احداث است.

فتاح گفت: با توجه به شرایط کشور برای اجاره مسکن محرومان ۲۳۰ میلیارد تومان برای رهن و اجاره در خرداد و تیرماه کمک رسانی کردیم.

وی با بیان اینکه باید طبق تفاهم‌نامه کار‌ها را پیش ببریم، گفت: باید با سرعت و دقت طبق تفاهم‌نامه ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۲۴ ماه ساخته شود.

فتاح گفت: تعهد ما به صورت نقدی است، اما می‌توانیم تعهدمان را با اعطای سیمان و مصالح اجرا کنیم؛ در حوزه تامین زمین هم می‌توانیم در راستای اجرای این تفاهم‌نامه کمک کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با همه ظرفیت سعی کردیم در حوزه کرونا در خدمت محرمان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد باشیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها