مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

برای انعکاس نقش لرستان در دوران دفاع مقدس نیازمند کار جهادی هستیم

احمد حسین فتایی گفت: برای انعکاس نقش مغفول مانده لرستان در دفاع مقدس، نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.
کد خبر: ۴۳۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ - 23January 2021

برای انعکاس نقش لرستان در دوران دفاع مقدس نیازمند کار جهادی هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «احمد حسین فتایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در  نشست هم‌اندیشی با ناشران استان  اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا که بسیاری از کسب و کارها با مشکلاتی مواجهه بودند، ناشرین  فعالیت خود را داشتند.

وی با اشاره به موضوعات مختلف و محتویات کتب، گفت: فتایی به برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان در سال آینده اشاره کرد و افزود: برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره 6 هزار و 300 شهید استان لرستان، نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم تا زمینه‌های اجرای موفق این رویداد فراهم  شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در آستانه برگزاری این کنگره بزرگ ملی، ناشران استانی باید موضوعاتی همچون ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و دفاع مقدس را در اولویت کارهای خود قرار داده و در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتشار بالغ‌بر 700 جلد کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس کمترین کاری است که باید توسط ناشران استان تا قبل از برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان اتفاق بیفتد، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا هماهنگی لازم را با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تحریف و فراموشی تاریخ دفاع مقدس  و ابعاد مختلف این رویداد، تصریح کرد: هدف از ایجاد شوری ممیزی کتب دفاع مقدس مقابله با تحریف واقعیات آن دوران است.

فتایی خاطر نشان کرد: در همین راستا کتاب‌های متناسب با این حوزه با نظارت  اداره کل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان منتشر خواهد شد تا کتبی با کیفیت و غنی منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار