نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصتی مغتنم برای ناشران دفاع مقدس

ناشران ادبیات پایداری و دفاع مقدس نقش مهمی در سرانه مطالعه کشور دارند و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصتی برای آن‌هاست تا در ترویج ادبیات پایداری حرکت کنند.
کد خبر: ۴۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰ - 24January 2021

فرصت نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای ناشران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای رونق‌بخشیدن به فضای کسب و فعالان صنعت نشر کشور به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در حالی که هنوز توصیه برای رعایت به نکات فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن گروه‌های سنی آسیب‌پذیر وجود دارد یک اتفاق مهم و تاثیرگذار تلقی می‌شود.

ناشران حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس که بخش مهمی از ناشران عمومی کشور هستند و نقشی اساسی در افزایش سرانه مطالعه کشور دارند در این نمایشگاه فرصتی پیدا کرده‌اند تا در تجربه‌ای متفاوت جریان ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی را به نقاط دورافتاده کشور گسترش دهند.

برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب با ویژگی‌های مهمی چون ارسال رایگان کتاب به دورافتاده‌ترین نقاط کشور و دسترسی انتخاب تازه‌های نشر ناشران مختلف را می‌توان قدمی بزرگ در راستای عدالت فرهنگی دانست.

این تجربه مهم فرصتی به‌وجود آمده از شرایط بحرانی کروناست که می‌تواند به‌عنوان یک رویداد و تجربه موفق ادامه داده شود تا شرایط یکسانی برای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به‌وجود آید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها