مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان قزوین:

برنامه «اسوه‌های صبر و مقاومت» به صورت مجازی برگزار می‌شود

«رقیه رجبی» گفت: همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان قزوین، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ - 24January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، «رقیه رجبی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان قزوین در نشست کمیته زنان و ‌خانواده ستاد چهل و ‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی که در ساختمان بحران استانداری برگزار شد اظهار داشت: تجلیل از خواهران و مادران شهید تحت عنوان همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس محسوب می‌شود که هر ساله همزمان با میلاد با سعادت حضرت الزهرا (س) در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص استان قزوین در شیوع کرونا، برگزاری همایش «اسوه های صبر و مقاومت» امکان پذیر نیست و تصمیم بر آن شد این مراسم بصورت مجازی و از فضای اسکای روم انجام شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به رونمایی کتاب در ایام الله دهه فجر عنوان کرد: کتاب «بدرقه باران» خاطرات همسر شهید «محمد‌علی برجی» به چاپ رسیده و در ایام دهه فجر همزمان با سالروز میلاد حضرت صدیقه ‌طاهره (س) رونمایی می‌شود.

رجبی خاطرنشان کرد: رونمایی از کلیپ بانو «طاهره کبابیان» مادر گرامی شهید «انجیرانی» و همچنین اختتامیه جشنواره «حس‌ پروانگی» که به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس آغاز شده بود از دیگر برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌قزوین در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار