استاندار هرمزگان:

قدرت بازدارندگی در کشور حاصل تلاش دوبال ارتش و سپاه است

استاندار هرمزگان گفت: اگر امروز قدرت بازدارندگی در کشور داریم حاصل تلاش دوبال ارتش و سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۴۳۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ - 24January 2021

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان با حضور در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی، با فرماندهان ارتش مستقر در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار با حضور امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» ارشد نظامی و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد.

استاندار هرمزگان، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی ارتش در تامین امنیت پایدار، بیان داشت: اگر امروز قدرت بازدارندگی در کشور داریم حاصل تلاش دوبال ارتش و سپاه است.

وی نیروی دریایی را از دیرباز منشا خدمات زیادی برای استان و کشور دانست و گفت: نیروی دریایی راهبردی بازوی توانمند نظام و انقلاب است.

در ادامه این دیدار، امیر دریاداردوم «شفقت رودسری» با اشاره به خدمات اجتماعی و مردمی ارتش در مواقع حساس و بحرانی از جمله اقدامات درخشان این نهاد مقدس است، گفت: به عنوان نمونه کمک به سیل‌زدگان سراسر کشور، ریشه‌کنی فلج اطفال، مهار آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان و کهگیلویه، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله‌ها، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در فروردین ۹۸ و ورود همه‌جانبه برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین برگزاری رزمایش‌های گسترده نظامی از جمله اقدامات مهم و درخشان این نهاد مقدس محسوب می‌شود که سهم استان هرمزگان نیز در این یاری‌ها، کمک‌ها‌، امدادرسانی‌ها، احداث نقاهتگاه های ۱۰۰ تختخوابی کرونایی در بندرعباس با تقدیم شهید مدافع سلامت، بیش از پیش محسوس است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، اختصاص میدانی با عنوان شهدای دریایی، ساخت ماکت ناوشکن‌های ساخت داخل و نصب در میادین سطح شهربندرعباس را نیز از موارد همکاری در امر زیباسازی شهری دانست.

در ادامه، حجت‌الاسلام «بهارلو» با بیان اینکه مجاهدت های خاموش ارتش در عرصه های گوناگون، کارکنان این سازمان سرنوشت ساز در عرصه‌های جهادی، دفاعی و بحرانی را با غیرت، قانع و کم توقع دانست و تصریح کرد: کارکنان ارتش با حمایت مسئولان دولتی و فرماندهان صرفا فقط باید دغدغه های نظامی و امنیتی داشته باشند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان هرمزگان، استفاده از خدمات فرهنگی استانی با مساعدت مسئولان شهری، کمک به بازسازی زیرساخت‌های کتابخانه‌ای، اماکن فرهنگی و کوی‌های سازمانی ارتش در استان هرمزگان و اختصاص میدان جهت ایجاد یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش را خواستار شد.

همچنین امیردریادار دوم «جعفر تذکر» فرمانده منطقه یکم امامت نداجا با اشاره به رشادت های دریادلان نیروی دریایی راهبردی در زمان جنگ تحمیلی، مجاهدت‌های امروز نداجا را همسو و همراه با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس خواند و ماموریت‌های دریانوردی طولانی مدت در آب‌های آزاد در راستای حفظ منافع ملی با اسکورت نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران را بسیار با اهمیت خواند و تغییر نگاه مسئولان دولتی به نیروهای مسلح را یک گام مهم و حیاتی دانست.

در پایان این دیدار، «رئوفی» معاون امنیتی و سیاسی استاندار هرمزگان، محبوبیت ارتش در میان مردم را نقطه بسیار قوتی برای این نهاد دانست و تعامل در جهت ارتقاء توان دفاعی میهن عزیز اسلامیمان ایران را در صدر برنامه ریزی‌ها دانست که شورای تامین استان نیز به آن اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار