نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

ویروس کرونا نباید باعث کمرنگ‌ برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر شود

ابراهیم رضایی گفت: امسال در دهه مبارک فجر گرفتار کرونا هستیم ولی این شرایط نباید باعث کمرنگ‌ برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر شود.
کد خبر: ۴۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 24January 2021

کرونا نباید باعث کمرنگ‌برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر شودبه گزارش دفاع‎پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان، اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر گرفتار کرونا هستیم ولی این شرایط نباید باعث کمرنگ‌برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر شود.

وی به حادثه سیل آذرماه در دشتستان اشاره کرد و با تقدیر از تلاش‌های مردم برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده گفت: تلاش و پیگیری بسیار زیادی را داشتیم تا خسارت‌های سیل جبران شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌ها بازسازی شوند تصریح کرد: باید به گونه‌ای مدیریت و اقدام شود که در آینده شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وی مصوبه دولت برای جبران خسارت‌های سیل در دشتستان را مطلوب و خوب ندانست و ادامه داد: انتظار می‌رود شاهد تسریع در تخصیص این اعتبارات در استان باشیم و خسارت‌ها جبران شود.

رضایی با انتقاد از وضعیت توزیع اعتبارات در استان بوشهر بیان کرد: سهم دشتستان از اعتبارات استان بوشهر به اندازه گستردگی، جمعیت و وسعت آن نیست و باید در این زمینه عدالت برقرار شود.

وی تصریح کرد: در حالی حرف از عدالت در توزیع اعتبارات می‌زنند که وضعیت راضی‌کنده نیست و حق دشتستان به خوبی داده نمی‌شود. بعضی بخش‌های دشتستان بیش از برخی شهرستان‌ها جمعیت و وسعت دارند ولی اعتبارت کمی به آنها می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشتستان به حق خود نرسیده است، افزود: باید در توزیع اعتبارات نگاه بهتری به شهرستان دشتستان صورت گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان در زمینه کرونا بهتر شده است، خاطرنشان کرد: همه باید برای تأمین سلامتی خود و دیگر مردم مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها نیازی به بودجه و اعتبار ندارد افزود: یکی از کارها روال اداری است که باید با مردم همکاری شود و از مسائل و مشکلات مردم گره‌گشایی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سند مالکیت مردم در برخی نقاط دشتستان تاکید کرد: مردم برای گرفتن سند زمین‌هایی که چند دهه در آن کشاورزی کرده و یا زندگی می‌کنند، مشکل دارند؛ این مشکل سندها باید یک بار برای همیشه حل شود.

وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها، تاکید کرد: باید تعامل و همکاری بیشتری با کارآفرینان و تولیدکنندگان صورت گیرد و بانک‌ها یاری‌گر این افراد باشند.

رضایی گفت: ظلم بانک‌ها در حق مردم پذیرفتنی نیست؛ برخی بانک‌ها چند برابر مبلغ وام از وام‌گیرنده پول می‌گیرند. روال کارشناسی‌ها نیز مورد گلایه و انتقاد مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار