مدیر نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره «پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» در استان

حجت‌الاسلام علیرضا دهقان گفت: نخستین جشنواره «پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» با ماهیتی پژوهشی و علمی، به‌صورت ملی برگزار می‌شود و دانشگاهیان، نخبگان و اصحاب رسانه و قلم می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلام‌ شده به دبیرخانه ارسال نمایند.
کد خبر: ۴۳۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ - 25January 2021

حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت خراسان رضوی در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره «پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» در این استان اظهار داشت: این جشنواره با ماهیتی پژوهشی و علمی، به ‌صورت ملی برگزار می‌شود و پژوهشگران، نویسندگان حوزوی و دانشگاهی و اصحاب قلم می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلام‌شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی افزود: «نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، «نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» و «نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» ازجمله محورهای سه‌گانه این جشنواره هستند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت خراسان رضوی در دفاع مقدس با تأکید بر رویکرد مطالعاتی و پژوهشی این جشنواره خاطرنشان کرد: در حوزه آثار مکتوب، تألیف و ترجمه کتاب (مرتبط با خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی) و تحقیق و پژوهش (مرتبط با مقالات علمی چاپ‌شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی) از جمله عرصه‌های مشارکت داوطلبان حضور در جشنواره هستند.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در حوزه آثار غیر مکتوب می‌توانند تولیدات چندرسانه‌ای درزمینه کلیپ، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست، تولیدات فیلم و عکس در حوزه فیلم داستانی، مستند و عکس و هم‌چنین فیلم‌نامه‌های تألیف شده خود اعم از بلند و کوتاه را در معرض داوری دبیرخانه این جشنواره قرار دهند.

دهقان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 20 بهمن سال‌جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره به آدرس مشهد- انتهای خیابان شهید دکتر بهشتی- بلوار برادران شهید خلیلی- جنب فروشگاه شهرداری – نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت خراسان رضوی ارسال کنند.

وی در انتها ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 3-38440501 (051) تماس حاصل نمایند و یا با ارسال پیام به شماره 09159213225 در پیام‌رسان‌های سروش، ایتا، واتساپ و تلگرام در خصوص این جشنواره کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها