مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

اولین دپارتمان پودمانی آموزش موزه‌داری افتتاح شد

علی اصغر جعفری گفت: اولین دپارتمان پودمانی آموزش موزه داری در حاشیه هفتمین جلسه هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۴۳۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 25January 2021

اولین دپارتمان پودمانی آموزش موزه داری افتتاح شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره افتتاح دپارتمان پودمانی آموزش موزه داری که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار داشت: این دپارتمان که اولین دپارتمان پودمانی آموزش موزه داری است با مشارکت مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران و موزه راه اندازی شده است.

وی افزود: برای کسانی که در این آموزش‌ها شرکت می‌کنند، در صورت قبولی در دوره‌های پیش بینی شده، گواهینامه معتبر صادر می‌شود که می‌توانند برای ادامه تحصیل و فعالیت‌های تخصصی از آن بهره ببرند.

جعفری ادامه داد: البته این آموزش‌ها هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی خواهد بود که راویان و کارشناسان موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و از آموزش‌هایی که ارایه می‌شود استفاده کنند.

این دپارتمان با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران افتتاح شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار