دبیر ستاد کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران:

کنگره سرداران و ۴ هزار شهید منطقه ۱۷ تهران برگزار می‌شود

«رسول آذرسرا» گفت: بیست و یکمین کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران در منطقه ۱۷ با برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 26January 2021

کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ در تهران برگزار می‌شود// تنها فرق با خبرگزاری ها اضافه شدن( نامه دانش آموزان منطقه ۱۷ به سردار حاجی زاده برای انتقام سخت )می باشد و تنظیم خبر براساس ساختار خبرگزاری دفاع مقدس///به گزارش دفاع‌پرس از تهران، بیست و یکمین کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران از ۸ بهمن تا ۲۲ اسفند به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت شهدای عرصه سلامت با برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

«رسول آذرسرا» دبیر ستاد کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران اظهار داشت: امسال با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم، هیئت امنای کنگره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر آن شدند تا برای پاسداشت مقام شامخ شهدا، اغلب برنامه‌های کنگره امسال را با جمعیت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و در فضای مجازی منتشر کنند.

وی گفت: طبق سنوات ۲۱ سال گذشته، مراسم افتتاحیه کنگره با عنوان «بزرگداشت شهدای معلم و دانش آموز»، روز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ با حضور نمادین دانش آموزان در دبیرستان شهدای هویزه منطقه ۱۷ برگزار و به صورت زنده در شبکه شاد و تلویزیون اینترنتی خیمه گاه پخش خواهد شد‌.

آذر‌سرا تصریح کرد: برگزاری ۲۱ یادواره مجازی شهدا در ۲۱ مسجد و هیئت مذهبی منطقه ۱۷، تحت عنوان «یاد یاران»، اجرای ۲۱ طرح جهادی کمک مومنانه در راستای کمک رسانی به خانواده های مستضعف دارالشهدای تهران و اجرای ۲۱ ویژه برنامه مجازی «زنگ شهدا» در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ در شبکه دانش آموزی شاد  از دیگر برنامه‌های بیست و یکمین سال برگزاری این کنگره است.

وی با اشاره به نامه دانش آموزان منطقه ۱۷ به سردار حاجی‌زاده برای انتقام سخت گفت: آیین غبار روبی دلها، عطر افشانی حرم های مطهر شهدای گمنام مدفون در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، بوستان زمزم و ابوذر، کاشت نهال به یاد ۴ هزار شهید منطقه توسط دانش آموزان در روز درختکاری، برگزاری طرح شهید علمدار در قالب برگزاری روضه‌های فاطمی درب منازل شهدا‌، رونمایی از یادمان دارالشهدای تهران در بهشت زهرا (س) و موزه دفاع مقدس و کوچه باغ شهدا‌، از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره خواهد بود‌.

دبیر ستاد کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران منطقه ۱۷ همچنین از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی خیمه گاه (بعنوان اولین قرارگاه رسانه ای دارالشهدای تهران) و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه موبایلی با موضوع خاطرات ایثارگران و خانواده معظم شهدا خبر داد و اضافه کرد: طرح هدیه ای به ملکوتیان با ۴ هزار ختم قرآن کریم برای شادی ارواح طیبه شهدا، باغبانان لاله‌ها و اموات همزمان با برگزاری دیگر برنامه‌های کنگره امسال اجرا خواهد شد.

وی گفت: منطقه ۱۷ تهران با تقدیم ۴ هزار شهید، بیشترین آمار شهدا را نسبت به وسعت منطقه‌ای در کشور به خود اختصاص داده و کنگره سرداران و ۴ هزار شهید دارالشهدای تهران، بیست و یک سال است که به صورت مردمی و خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا‌، جمعی از علما، فعالان و دغدغه‌مندان حوزه ایثار و شهادت و مردم در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار