رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا:

جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی مساجد «صومعه‌سرا» برگزار می‌شود

نورالله صفرپور گفت: جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان «صومعه‌سرا» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‎شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 26January 2021

جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی مساجد «صومعه‌سرا» برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «نورالله صفرپور» رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «صومعه‌سرا» امروز پیشاپیش با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام پرفروغ دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‌سازی‌های مردم ایران در مقابل رژیم ضدفرهنگی پهلوی و بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف فرهنگی است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: انقلاب ما دارای ماهیت فرهنگی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در جامعه از سوی همه متولیان فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: ایام دهه فجر بهترین زمان برای آشنایی جوانان با نظام حاکم بر آن دوران و شناساندن اهداف انقلاب، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است.

صفرپور با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان از سوی این نهاد برگزار می‌شود تاکید کرد: جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه‌سرا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان  و نمایشگاه عکس انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، عصری با شعرانقلاب، نشست با اصحاب فرهنگ وهنر و رسانه، پخش کلیپ انقلاب و تولید محتوای جذاب با موضوع انقلاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها