نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

خانواده‌ شهدا نیمه پنهان ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه نیمه پنهان دفاع مقدس نباید فراموش شود چرا که این خانواده‌ها بودند که با مقاومت پشت سر فرزندان خود ایستاده‌اند، گفت: خانواده‌ها با تربیت فرزندانی دلاور نقش مهمی را در جنگ‌های انقلاب ایفا کرده‌اند که نباید به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ - 27January 2021

نقش خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس فراموش نشودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با تعدادی از مادران و همسران شهدا در شهرستان بیرجند به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و تکریم روز مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: جای تهنیت دارد که مادران و همسران شهدای ما به حضرت ام البنین اقتدا کرده و فرزندان و همسران خود را در این مسیر تربیت و رشد داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نرخ انسان‌ها رسیدن به جنت و رضوان خداوند است، بیان داشت: سعی کنید این نرخ را به ارزان نفروشید و از نعمت‌های این جهان برای کسب عبادت استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی به جهبه‌های جنگ علیه دشمن نیز اشاره کرد و افزود: جبهه‌های دفاع مقدس قالباً نیمی از قضیه را نشان می‌ دهد و نیم دیگر آن که پنهان باقی مانده همین مادران و همسران هستند چرا که روحیه بزرگ این افراد در سایه ایمان پشتوانه حضور این بزرگواران در صحنه‌های دفاع بوده است.

عبادی با اشاره به رشادت و ایثار شهدا در جنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: اگرچه آمریکا روزی ابرقدرت جهان بود اما به همت مردان حماسه ساز در طول انقلاب و دفاع مقدس رو به نابودی بوده و به زودی از بین می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه نیمه پنهان دفاع مقدس نباید فراموش شود چرا که این خانواده‌ها بودند که با مقاومت پشت سر فرزندان خود ایستاده‌اند، عنوان کرد: خانواده‌ها با تربیت فرزندانی دلاور نقش مهمی را در جنگ‌های انقلاب ایفا کرده‌اند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی به شخصیت بالای شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره و خاطرنشان کرد: حاج قاسم‌های زیادی در جامعه وجود دارد که نشناخته هستند اما سرلوحه همه‌ آن‌ها سردار «سلیمانی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار