رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مردم تبریز پرچمداران جدی انقلاب اسلامی هستند

سردار «عصار» با اشاره به نزدیک شدن یوم‌الله دهه فجر و قیام مردم تبریز در 29 بهمن ماه سال 56، گفت: مردم تبریز پرچمداران جدی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۳۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ - 27January 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد تقی عصار»، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور و رئیس کارگروه منطقه‌ای شمالغرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: کارهای ارزشمندی برای ایجاد فضای معنوی و خوب در مرکز فرهنگی دفاع‌ مقدس آذربایجان‌شرقی انجام شده که سایر استان‌ها نیز از تجربیات این استان بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور با بیان اینکه اکثر برنامه‌های هدف‌گذاری شده برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس، محقق شده است، اظهار داشت: باتوجه به وجود کرونا، امسال شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه‌ کرده‌ایم. کرونا تمامی برنامه‌هایمان را تحت تأثیر قرار داد، ولی با ابتکار عمل، موفق به اجرای تمامی 27 هزار برنامه پیش‌بینی شده با طرح‌های جدید و نو شدیم.

وی خاطرنشان کرد: تجمع یک میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برای آنان، به صورت ویدئو کنفرانس ویترین برنامه‌های اجرا شده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود.

سردار عصار تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف انجام شده و توقع داریم کرونا در اوایل سال آتی شرایط بهتری پیدا کند تا با یک پرواز بلند، خیلی جدی‌تر در حوزه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت کنیم.

وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر، گفت: مردم تبریز با قیام خود در 29 بهمن‌ماه سال 56، کاتالیزور بسیار جدی برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شدند، به‌طوری که این اقدام تبریزی‌ها حرکت‌ جدیدی بود که جرقه اعتراضات مردمی به حکومت شاه را زد و با قاطعیت می‌توان گفت که مردم تبریز پرچمداران جدی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها