نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

کرامات شهدا برای نسل جدید بسیار آموزنده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: کرامات شهدا برای نسل جدید بسیار آموزنده است تا بتوانند در مقابل فضای مجازی و تهاجم‌های فرهنگی دشمن و شبهات عکس‌العمل درستی نشان بدهند.
کد خبر: ۴۳۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 27January 2021

کرامات شهدا برای نسل جدید بسیار آموزنده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی در دیدار با خانواده شهید «سید احمد فاطمی»، اظهار داشت: ذکر و یاد شهدای گرانقدر بهترین مربی نسل آینده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا تاکید دارند و می‌فرمایند که ذکر و یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه شهادت هدف حرکت در مسیر رسیدن به خداوند متعال است، گفت: نتیجه شهادت رسیدن به مقام عالی است و یاد و خاطر شهدا همان اثر را برای برای نسل آینده دارد.

عبادی با تأکید به خانواده شهید مبنی بر اینکه کرامات شهدا را برای نسل آینده بیان کنید، ادامه داد: کرامات شهدا برای نسل جدید بسیار آموزنده است تا بتوانند در مقابل فضای مجازی و تهاجم های فرهنگی دشمن و شبهات عکس العمل درستی نشان بدهند.

وی ‌عنوان کرد: کرامات شهدا خط سیر مشخصی را برای نسل آینده تعیین می‌کند و وقتی ذهن انسان با این کرامات و معجزات آشنا شود دلش در راه رسیدن به خداوند آرام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی در پایان با تأکید بر اینکه اسلام به برکت خون شهدا امروز در دنیا حیات جدیدی گرفته، خاطرنشان کرد: می‌بینید که استکبار جهانی در حال به انزوا کشیدن است و حرف عدالت خواهان جهان حرف اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار