چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته سی و هفتم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته سی و هفتم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «نقش جامعه هنری و هنرمندان در دفاع مقدس» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۳۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰ - 29January 2021

برنامه‌های ارتش در هفته سی‌ و پنجم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته سی و هفتم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با یازدهم لغایت هفدهم بهمن سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این هفته اکران فیلم‌های برگزیده حوزه دفاع مقدس جشنواره فیلم فجر، برگزاری مسابقات قویترین مردان ارتش یادواره شهدای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی وابستگان نظامی یادواره شهدای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان آجا یادواره شهدای دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس ایثار و مقاومت را در دستور کار خود دارد.

نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی نمایشگاه عکس ایثار و مقاومت را برپا می‌کند و نیروی پدافند هوایی ارتش در هفته سی و هفتم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جشنواره شعر و سرود دفاع مقدس و جشنواره فیلم و تئاتر دفاع مقدس را برگزار خواهد کرد.

نیروی هوایی ارتش نیز مسابقه دانشجویی هنر دفاع مقدس و ادبیات پایداری و نمایشگاه نقاشی ایثار و مقاومت را به همراه نمایشگاه هوایی دفاع مقدس، برگزار می‌کند؛ همچنین این نیرو مراسم اهدای گل و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و برگزاری نمادین مراسم بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در مدرسه علوی را در دستور کار خود دارد.

نیروی دریایی ارتش نیز در این هفته برگزاری جشنواره شعر و سرود دفاع مقدس و مقاومت و برگزاری جشنواره فیلم و تئاتر دفاع مقدس و مقاومت را عهده‌دار است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار