مدیرکل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

دنیا نمی‎تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را پنهان کند

سرهنگ «علیرضا غریبی» گفت: خیلی‌ها تلاش دارند سیاه نمایی کنند؛ اما دستاوردهای انقلاب ما دستاوردی نیست که دنیا بتواند آن را پنهان کند.
کد خبر: ۴۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 27January 2021

دنیا نمی تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را پنهان کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در آئین یادواره مادران شهدای شهر دوراهک با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: همه سبک‌های زندگی شهدای ما سبک‌های اصیل اسلامی است و مادران و خانواده‌های شهدا شاهد بر این گفتار ما هستند.

وی گفت: همه شهدا ساده زیست، خداپرست، همنوع دوست، ایثارگر و فداکار بودند و نان حلال سر سفره‌هایشان می‌آمد که همه اینها ویژگی‌های بزرگ این عزیزان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه شهادت یک سبک و معرفت و شناخت درونی و قلبی است، عنوان کرد: هر چیزی که به ذات اقدس الهی متصل شد تقدس پیدا می‌کند و تقدس دفاع مقدس ما بخاطر این بود که شهدای عزیز ما رشته اتصالشان را حتی برای لحظه‌ای از خدا قطع نکردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: امروز بعد از 42 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور عزیز ما با وجود توطئه‌ها و تبلیغات بسیار سو دشمن در دنیا جایگاه آن شعار اول انقلاب یعنی شعار استقلال و آزادی را پیدا کرده است.

وی گفت: خیلی‌ها تلاش دارند سیاه نمایی کنند اما دستاوردهای انقلاب ما دستاوردی نیست که دنیا بتواند آن را پنهان کند.

غریبی اضافه کرد: هیچ گاه فراموش نکردیم سال 1320 کشور ما توسط متفقین اشغال شد و جنوب ایران و استان بوشهر توسط نیروهای انگلیسی اشغال شد که نه از حکومت مرکزی اذن گرفتند و نه به حکومت‌های محلی اعتنا کردند و به هیچکس احترام نگذاشتند اما امروز کشور متجاوزی که در رأس همه جنایتکارهای دنیا قرار گرفته هواپیمایش را بر روی سر مرزهای کشور ما می‌فرستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بلا درنگ برخورد می‌کند، این دستاورد انقلاب ما است.

این مسئول یادآور شد: امروز کشتی‌هایشان می آیند آب‌های نیلگون خلیج فارس ما را با قطره‌ای از آلودگی‌های محیط زیستی آلوده می‌کنند که با آنها برخورد می‌شود و هیچ قدرتی هم نمی‌تواند جواب بدهد که چرا این برخورد را کردید، لذا تفاوت‌ها را باید مقایسه کنید و کاری به تبلیغات دشمن نداشته باشید.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، تأکید کرد: این شهدای ما بودند که در عملیات‌های مختلف با اولین قطره خونشان کشور و انقلاب ما را بیمه کردند.

غریبی بیان کرد: زمانی ما باید برای گرفتن یک سیم خاردار التماس می‌کردیم اما امروز دشمن برای عبور از آبراه خلیج فارس به ما التماس می‌کند و طبق گفته مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت ام البنین (س) یکی از زن‌های بزرگ تاریخ اسلام است و باید شیوه و سبک زندگی، ولایت پذیری و نحوه برخورد این بانو با فرزندان بی بی حضرت زهرا سلام الله علیها را مطالعه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ابراز کرد: ما در قبال جامعه و همسایگان مسئولیت داریم و باید سبک‌های زندگی اسلامی نجات بخش را به آنها بگوییم.

وی با بیان اینکه آسیب‌های فضای مجازی زنگ خطر است، عنوان کرد: امروزه چه قدر از فرزندان و خانم‌ها و برادران ما با فضای مجازی درگیر هستند، چند درصد از ما وقت گذاشتیم که در فضای مجازی اتصال خود را با خدا وصل کنیم.

غریبی تأکید کرد: فضای مجازی وسیله و ابزاری است که می‌شود خوب از آن استفاده کنیم ولی متأسفانه ما فرهنگ استفاده درست از آن را نداریم که باید حواسمان اول به خودمان و بعد به فرزندانمان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: ما هم همانند حضرت ام البنین (س) در زندگی خود یا حسین (ع) و یا زهرا (س) بگوییم و مدافع خون شهدا و انقلاب و اسلام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها