مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

پاسداران و بسیجیان مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند

حجت الاسلام «ابوذر شاد» گفت: پاسداران و بسیجیان با محوریت در خط ولایت و با بصیرت گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۴۳۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ - 27January 2021

پاسداران و بسیجیان مسیر انقلاب را ادامه می‌دهندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابوذر شاد» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در دیدار با امام جمعه شهر سعدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان با محوریت در خط ولایت و با بصیرت گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران از بهترین نیرو‌ها و فاضل‌ترین طلاب و اساتید موجود در کشور برخوردار است، گفت: پاسداری و صیانت از هویت مکتبی و ولایی سپاه و بسیج، اعتلای بصیرت کارکنان سپاه و بسیجیان و ترویج ارزش‌های اسلامی بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری بر عهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گذاشته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن بیان اینکه خطر تهاجم انحراف دشمن متوجه سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: هر خطری که از بیرون دین، نظام و سیاست، وارد کشور می‌شود لبه تیز این خطر در نشانه‌گیری سپاه است که در این مسیر نیازمند رهنمود‌ها و ارشادات ائمه جمعه و روحانیت در هر منطقه‌ای هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها