پیکرهای سه شهید دوران دفاع مقدس به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند+ فیلم

پیکرهای مطهر شهیدان «علی کمالی زاده بختیاری»، «محمدرضا اکبری» و «احمد زارعی» تفحص و هویت آن‌ها شناسایی شد.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 28January 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکرهای مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها گمنامی، به همت گروه تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف و هویت آن‌ها شناسایی شد.

براساس این گزارش، یکی از این پیکر‌ها متعلق به سرباز شهید «علی کمالی‌زاده بختیاری» متولد سال ۱۳۴۳ است که سال ۱۳۶۳ در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» واقع در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکرش پس از ۳۶ سال تفحص و از طریق پلاک و کارت هویت شناسایی شد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با حضور در منزل شهید «علی کمالی‌زاده بختیاری»، خبر کشف و شناسایی این شهید والامقام را به خانواده‌اش اطلاع داده و آن‌ها را پس از ۳۶ سال، از چشم انتظاری درآورد.

پیکر یکی دیگر از این سه شهید، متعلق به شهید «محمدرضا اکبری» متولد سال ۱۳۳۹ است که سال ۱۳۶۱ در سن ۲۳ سالگی در عملیات «والفجر مقدماتی» در منطقه «فکه»، به شهادت رسید و پیکرش پس از ۳۸ سال تفحص و از طریق پلاک شناسایی شد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در منزل شهید «محمدرضا اکبری» نیز حضور یافت و با اعلام خبر کشف و شناسایی این شهید والامقام، خانواده‌اش را پس از ۳۸ سال، از چشم انتظاری درآورد.

بر اساس اعلام کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر مطهر سومین شهید، متعلق به شهید «احمد زارعی» فرزند «محمدعلی» متولد سال ۱۳۲۵، از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که سال ۱۳۶۱ در سن ۳۶ سالگی در عملیات «والفجر مقدماتی» در منطقه «فکه» به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از گذشت ۳۸ سال، کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شد.

امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با حضور در منزل شهید «احمد زارعی»، پس از ۳۸ سال، این خانواده معظم شهید را از چشم انتظاری در آوردند.

شناسایی پیکر ۲ شهید دفاع مقدس

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها