معاون سیاسی سپاه قدس گیلان خبرداد؛

برگزاری رزمایش سیاسی در ۵۰ نقطه شهرستان رشت

سرهنگ «امین یادگاری» با اشاره به اینکه مرحله بعدی رزمایش سیاسی ۱۲ و ۱۳ بهمن در ۵۰ نقطه شهرستان «رشت» برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش‌ها بازخوانی گفتمان انقلاب در جامعه است؛ قصد داریم در جامعه بذر نشاط و امیدآفرینی را بکاریم.
کد خبر: ۴۳۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 28January 2021

برگزاری رزمایش سیاسی در 50 نقطه شهرستان رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «امین یادگاری» معاون سیاسی سپاه قدس گیلان صبح امروز (پنجشنبه) در نشست خبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سه ویژگی بارز همچون مکتب اسلام، رهبری امام و همت و همراهی مردم شکل گرفت، اظهار داشت: مکتب اسلام سرلوحه کار ما بوده و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) نیز برگرفته از مکتب اسلام است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای در مصلی رشت، تصریح کرد: اندیشمندان و تحلیلگران سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون پایداری و استقامت مردم و ایثارگری جوانان در جبهه‌های جنگ می‌دانند.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی برگرفته از رهبری برجسته امام خمینی و مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نیز یک مکتب است.

یادگاری با اشاره به تأثیر انقلاب بر معادلات جهان، خاطرنشان کرد: «کسینجر» درباره امام خمینی (ره) می‌گوید که ایشان غرب را با بحران برنامه ریزی مواجه کرد و مجال هر نوع اقدامی را از سیاستمداران گرفت به طوری که گویی از جای دیگر الهام می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وظیفه سپاه است، متذکر شد: تا ماه گذشته چهار رزمایش در شهرستانهای «شفت»، «صومعه سرا»، «خمام» و «سیاهکل» با هادیان برجسته استانی که شامل اساتید سیاسی بسیج و سپاه هستند، برگزار کردیم.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این رزمایش‌های سیاسی در سه سطح برگزار می‌شود، تصریح کرد: یک سطح برای عموم جامعه در مساجد است، دومین سطح برای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و سومین سطح نیز برای اقشار بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله بعدی این رزمایش‌ها ۱۲ و ۱۳ بهمن در رشت برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش با محوریت فرماندهی سپاه ناحیه رشت در ۵۰ نقطه شهر و در سه سطح برگزار می‌شود.

یادگاری، هدف از برگزاری این همایش‌ها را بازخوانی گفتمان انقلاب در جامعه دانست و افزود: قصد داریم در جامعه بذر نشاط و امیدآفرینی را بکاریم.

وی با اشاره به شاخصه‌های انقلابی گری مورد تاکید رهبری، اظهار داشت: پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب، هدف گیری آرمان‌های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی و سیاسی از جمله این شاخصه‌ها است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان به دکترین رفتار سیاسی سپاه با توجه به منویات رهبری در زمان انتخابات اشاره کرد و تاکید کرد: عدم ورود در انتخابات به صورت مصداقی، اساس رفتار سیاسی در سپاه است.

وی متذکر شد: تبیین و روشنگری و بیان شاخصه‌ها در زمان انتخابات همچون سنوات قبل در دستور کار است و رزمایش‌های سپاه رویکرد انتخاباتی ندارد.

یادگاری با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها با رویکرد موج آفرینی در جامعه برای بازخوانی گفتمان انقلاب برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: هدف ما جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار