نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ما باید با چنگ و دندان حرکت های انقلابی را حفظ کنیم

آیت الله «مصطفی علما» گفت: ما باید با چنگ و دندان حرکت های انقلابی را حفظ کنیم و اجازه ندهیم این حرکت ها کند شوند.
کد خبر: ۴۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ - 28January 2021

ما باید با چنگ و دندان حرکت های انقلابی را حفظ کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در نشست شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: با اشاره به اینکه، ۴۲ سال است که از انقلاب می گذرد،انقلاب اسلامی ایران یک نسیم‌الهی بود که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین امتیاز انقلاب سال ۵۷ ایران، اسلامی بودن آن است، افزود: اگر معنی اسلام را از انقلاب ایران بگیریم ماهیت خود را از دست می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هر خدمت و جانفشانی که می کنیم برای زنده نگهداشتن اسلام است، عنوان کرد: مشکلات در کشور وجود وارد اما هیچ قدرتی نمی تواند این را انکار کند که جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه ابرقدرت است.

آیت الله علما ادامه داد: امروز ما با استفاده از سیره ای که امام از اسلام به ما نشان داد در حال قدرت گرفتن در جهان هستیم.

وی گفت: ما امروز وظیفه داریم که دوران قبل از انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم تا بدانند که شاه چطور به آمریکا، انگلیس و شوروی باج می داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: ما باید با چنگ و دندان حرکت های انقلابی را حفظ کنیم و اجازه ندهیم این حرکت ها کند شوند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران یک قدرت به تمام معنی است، عنوان کرد: اگر امریکا و اسراییل یک لحظه فکر می کردند می توانند در مقابل ایران از قدرت نظامی استفاده کنند، درنگ نمی کردند.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه فکر و اندیشه است

«پرویز توسلی زاده»رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این نشست، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تحول در حوزه فکر و اندیشه دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بسیاری از روندهای مرسوم را تغییر داد.

 توسلی زاده با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت های استاندار کرمانشاه گفت: در حوزه امور اجرایی در استان کرمانشاه شاهد هماهنگی و همراهی خوبی بین مسوولان هستیم.

وی به خدمات ارایه شده در سیستم قضایی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا پرونده‌هایی که در طول سال‌های گذشته انباشته شده بود، ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، همچنین ‌به برنامه های این دستگاه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در این ایام ضمن برپایی میز خدمت برای کمک به مردم تلاش خود را برای آزادی تعدادی از زندانیان به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها