معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

افزایش اقدامات تروریستی در منطقه در پی تشکیل دولت جدید آمریکا

سردار سرتیپ نقدی گفت: روی کار آمدن دموکرات‌ها در آمریکا به واسطه انتخاب رئیس جمهوری دموکرات در این کشور، قطعاً باعث افزایش ترور در منطقه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶ - 04February 2021

روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در آمریکا موجب افزایش ترور در منطقه می‌شودسردار سرتیپ «محمد رضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره انفجار‌های اخیر عراق و ارتباط آن با تشکیل دولت جدید در آمریکا، اظهار داشت: دولت جمهوری‌خواهان بیشتر به ارتش و عملیات‌های نظامی اتکا دارند، درحالی که دموکرات‌ها از رویکرد ترویستی قوی‌تری به نسبت جمهوری‌خواهان برخوردار هستند؛ به همین جهت باید منتظر حوادث تروریستی بیشتری در عراق باشیم.

وی افزود: با روی کار آمدن دموکرات‌ها در آمریکا به واسطه انتخاب رئیس جمهوری دموکرات در این کشور، قطعاً فتنه، آشوب و ترور در منطقه بیشتر می‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه «بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا از ترور سردار سلیمانی صریحاً حمایت کرد، ادامه داد: آمریکایی‌ها بار‌ها در اوج درگیری‌ها با داعش، عقبه مقاومت عراق و حشدالشعبی را بمباران کردند که این اقدام بیانگر رفتار تعامل‌گرانه آمریکایی‌ها در مواجهه با داعش است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: بر اساس اسناد غیرقابل انکار، آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردند تا با اسلام‌هراسی مانع گسترش اسلام در جهان شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار