معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد؛

تلاش فرماندهان برای تبدیل خدمت سربازی به فرصتی برای جوانان

سردار سرتیپ عبداللهی گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان جدید قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خدمت سربازی به یک فرصت و مزیت برای جوانان تبدیل شود.
کد خبر: ۴۴۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 31January 2021

امیدواریم با تلاش مسئولان جدید قرارگاه مهارت آموزی خدمت سربازی به یک فرصت و مزیت تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح که امروز در این ستاد برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های فرمانده سابق قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح در شکل‌گیری و تأسیس این قرارگاه راهبردی، اظهار داشت: سردار «فرحی» برای ساماندهی و راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح تلاش‌های بسیاری داشت و جلسات توجیهی متعددی را با نهاد‌های مختلف در سطوح فرماندهی جهت ایجاد این قرارگاه برگزار کرد.

وی ادامه داد: سردار فرحی در راستای توسعه و اثربخشی فعالیت‌های قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف کشوری و وزارتخانه‌ها امضا کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا بار‌ها در سخنانشان توجه به جوانان را مورد تأکید قرار داده‌اند، افزود: ایشان به رشد علمی و ارتقاء توانمندی جوانان همواره تأکید داشته‌اند و آینده را از آن نسل جوان می‌دانند.

وی با اشاره به خدمات شایان فرمانده سابق قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: سردار فرحی از مدیران موفق مجموعه نیرو‌های مسلح هستند که از گذشته تاکنون همواره در مناصب مهمی ایفای نقش کرده‌اند و امروز یادگار خوبی را از خود به‌عنوان قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه به جای گذاشته‌اند.

سردار عبداللهی در ادامه با اشاره به خدمات سردار «سپهر» در دوران تصدی مشاغل مختلف در سطح نیروهای مسلح، گفت: بنده سردار سپهر را از زمانی که در غرب کشور به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده «قرارگاه بعثت» بودند، می‌شناسم؛ ایشان دوره‌های خدمتی مختلفی داشتند و مدتی نیز معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و همچنین مدتی را در نیروی زمینی سپاه مشغول بودند.

وی بیان کرد: سردار سپهر همچنین جانشین رئیس سازمان بسیج بودند و در این سمت منشأ کار‌های بزرگی شدند؛ آخرین فعالیت ایشان تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی جهت غربالگری افراد و مقابله با کرونا بود که تأثیر بسزایی در این حوزه داشت و موجبات دلگرمی مردم و قدردانی مسئولان کشوری از جمله رئیس جمهور شد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امیدواریم سردار سپهر نیز همان مسیر سردار فرحی را ادامه دهند و همان‌طوری که همواره منشأ کار‌های ارزشمندی بودند، رویکرد خدمت سربازی را در جامعه به‌عنوان یک مزیت و فرصت مطرح کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها