چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته سی‌ و نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته سی‌ و نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی در دفاع مقدس» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 11February 2021

برنامه‌های ارتش در هفته سی و نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته سی‌ و نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با بیست و پنجم بهمن لغایت اول اسفند سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته سی‌ و  نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه تبلور اقتصاد مقاومتی در دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

نیروی زمینی ارتش در این بازه زمانی نسبت به انتشار کلیپ فعالیت‌های فاوا در راستای اقتصاد مقاومتی و دست‌یابی به سامانه‌های بومی اقدام می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش برنامه رونمایی از آخرین دستاوردهای دفاعی در سازمان جهاد خودکفایی و ایجاد نمایشگاه سربازان وظیفه یادواره شهدای سرباز دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی را در مدت یادشده در دستور کار خود قرار داده است.

نیروی هوایی ارتش در این بازه زمانی، نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه جهاد خودکفایی را برگزار و فصلنامه اقتدار هوایی با رویکرد جهش تولید و اقتصاد مقاومتی را منتشر می‌کند.

نیروی دریایی ارتش در این هفته نمایشگاه دستاوردهای سربازان وظیفه در حوزه کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و رونمایی از آخرین دستاوردهای دفاعی در سازمان جهاد خودکفایی و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار