مسئول عقیدتی پشتیبانی منطقه دو شیراز:

امروز به برکت نیرو‌های مسلح امنیت کامل در کشور برقرار است

حجت الاسلام عبدی گفت: امروز به برکت نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط کشور امنیت صد در صدی برقرار است؛ و این در حالی است که در منطقه ناامنی و مسائل حاشیه‌ای وجود دارد.
کد خبر: ۴۴۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 10February 2021

امروز به برکت نیرو‌های مسلح امنیت صد در صدی در کشور برقرار استحجت الاسلام محسن عبدی مسئول عقیدتی پشتیبانی منطقه دو شیراز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: نقش ارتش و نیروی نظامی در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای دفاع از اسلام بر هیچکسی پوشیده نیست و اصولا جنگ بدون نیروی دفاعی معنا پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه نقش ارتش در جریان جنگ تحمیلی نقش بسیار مهم و اساسی بود، افزود: از ابتدای شروع جنگ و تهدید‌های دشمن بر علیه کشور عزیزمان حتی قبل از زمان پیروزی انقلاب ارتش محکم و قاطع در برابر دشمن بعثی ایستاد و از خاک میهن دفاع کرد و در موفقیت نظام جمهوری اسلامی نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به ۱۹ بهمن‌ ۱۳۵۷، گفت: این روز یادآور حماسه‌ای است که پرسنل غیور نیروی هوایی ارتش در مدرسه علوی با امام خمینی (ره) دیدار و با احترام نظامی با رهبر کبیر انقلاب بیعت کردند و نشان دادند که نیرو‌های نظامی از بدو تأسیس این نظام همیشه همراه با انقلاب بودند.

مسئول عقیدتی پشتیبانی منطقه دو با بیان اینکه عناصر ارتش همه جا پشتیبان و یار و یاور رهبری، دولت و مردم بودند، گفت: نیرو‌های نظامی با ایمان و تقوا و با تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری به این توفیقات دست یافتند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم نیرو‌های ارتش در هر صحنه‌ای که پیش بیاید پیش قدم و فعالانه حضور دارند و این قابل کتمان نیست و بر همگان به وضوح مشخص است.

حجت الاسلام عبدی، گفت: امروز به برکت نیرو‌های مسلح در اقصی نقاط کشور عزیزمان در مرز‌ها و مناطق دور افتاده؛ امنیت صد در صدی برقرار است؛ و این در حالی است که در منطقه ناامنی و مسائل حاشیه‌ای وجود داد و انواع گروهک‌های خرابکار مشغول فعالیت هستند، اما در کشور عزیزمان ایران الحمدلله مردم در کمال صحت، امنیت و آرامش زندگی می‌کنند و به کسب و کار خود می‌پردازند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی علیه السلام و دعوت مردم به تقوای الهی و نظم در اموراتشان، بیان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا در نیرو‌های زمینی یکی از اصلی‌ترین شعار‌ها همین (تقوای الهی و نظم) است.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: ارتش ما الحمدلله امروز یک ارتش بسیار مرتب و منظم هست و بر پایه قوانین مشخص، بروز و پیرو تعالیم اسلام عزیز و دستورات رهبری معظم انقلاب اسلامی است و این موارد باعث رشد این سازمان و نهاد در انجام ماموریت‌های خود شده و میتواند الگویی جذاب برای جامعه باشد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر طرح برخی شبهات در خصوص ارتش مبنی بر ناکامی ایران در سال اول جنگ، اظهار داشت: این صحبت‌ها را بنا بر شایعات میگذاریم و کاملا غیر کارشناسانه است و این صحبت‌های افرادی است که یا اطلاعات کافی ندارند ویا احیانا مقرضانه است.

وی در ادامه افزود: ارتش از روز ابتدای جنگ، پا در رکاب بود و در همه‌ی زمینه‌ها با تمام قدرت اقدام کرد و الحمدلله هم موفق بود. پرونده ارتش پرونده کاملاً مشخصی است جان فشانی هاو فداکاری‌های ارتش از روز اول انقلاب و جنگ بوده و خواهد بود و حتی یک لحظه، و یک ساعت را هم از دست نداده و در راه دفاع از کشور و این مرز وبوم هیچ گاه دچار ضعف و غفلت نشدند.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: امروز که به برکت خون شهیدان، ۴۲ سال از عمر انقلاب میگذرد آمادگی ارتش غیر قابل مقایسه با گذشته است و آمادگی ارتش امروز در همه‌ی حوزه‌ها چند برابر شده است.

وی تصریح کرد: ارتش و نیرو‌های نظامی ایران روی پای خود ایستاده اند و در مسائل نظامی و امنیتی میتوانیم به جرئت بگوئیم که ایران یکی از کشور‌های پیشرو در سطح منطقه در صلح و ثبات و امنیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار