وزیر بهداشت:

بهره‌برداری از ۱۱ هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت ۱۴۰۰/ ایران تا ۳ ماه آتی صادرکننده واکسن کرونا می‌شود

نمکی از راه‌اندازی ۱۱ هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده در کشور خبر داد و گفت: دو تا سه ماه آینده ایران یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن کرونا در منطقه و صادرکننده این واکسن در جهان خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 11February 2021

نمکی: ایران تا سه ماه آینده صادر کننده واکسن کرونا می‌شود/بهره برداری از ۱۱ هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آیندهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید نمکی» وزیر بهداشت امروز (پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور با اشاره به وضعیت کرونا، اظهار داشت: در این باتلاق سهمگین کرونا توانستیم حداقل دو هزار و ۵۰۰ تخت آی‌سی‌یو و صد‌ها تخت در کشور راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم هیچ بیماری پشت در بیمارستان سرگردان نباشد، گفت: تولیدات بسیار زیادی در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی داشته‌ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به دستاورد‌های این وزارتخانه در ایجاد مراکز درمانی متعدد در کشور، گفت: امسال به‌عنوان اولین سال قبل و بعد ازانقلاب ۱۱ هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت می‌افزاییم و تعداد زیادی خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت هم به بهره‌برداری می‌رسد.

نمکی با بیان اینکه شهر‌های قدس، ملارد، شهریار و اسلامشهر حتی یک تخت بیمارستانی نیز نداشتند، عنوان کرد: تا آخر سال جاری حدود دو هزار تخت در حاشیه تهران راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در هر هفته در نقاط مختلف کشور، اظهار داشت: هزار و ۴۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت تأکید کرد: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن‌سازی کرونا در منطقه خواهد شد و یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار