مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

مسابقات تیراندازی جام فجر در ذیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد

کریمی گفت: یکی از برنامه‌های دهه فجر که در سطح ادارات و بین ورزشکاران در دستور کار بود راه اندازی مسابقات تیراندازی و آموزش این ورزش جذاب به کارمندان ادارات بود.
کد خبر: ۴۴۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ - 11February 2021

مسابقات تیراندازی جام فجر در ذیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی در آیین اهدای جوائز مسابقات تیراندازی و تجلیل از مربیان سلامت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب احیای عزت و غرور ملت ایران شد و امروز اهمیت این پیروزی باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، چراکه لازمه حرکت جوانان در گام دوم انقلاب ایجاد امید و انگیزه در بین آنها است.

وی افزود: امسال به جهت قرار گرفتن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های مناسبت های ملی و محلی با رویکرد دفاع مقدس برگزار شدند و این موجب آثار و برکات زیادی برای مردم و خصوصا جوانان بود.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی اظهار کرد: پیروزی در دفاع مقدس یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است چراکه ملت ایران با همان روحیه ای که برای تشکیل انقلاب وارد میدان شدند همت و اراده خود را برای پیروزی در برابر جبهه کفر را به کارگیری کردند و پیروزی بزرگ در دفاع مقدس را کسب کردند و موجب عزت و سربلندی ملت ایران شدند.

وی بیان کرد: امسال خوشبختانه با هم افزایی که در برنامه های دهه فجر وجود داشت سعی شد علاوه بر اینکه به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شود به مسئله تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز توجه شد.

کریمی اضافه کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه در طول ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار شد که عمدتا محتوای این برنامه ها حماسی و زنده نگه داشتن شهدا و فرهنگ دفاع مقدس بود که اینجا نشان از اهمیت اینکار در نزد مردم دارد که کاملا قابل تقدیر است.

وی گفت: از ابتدای تشکیل ستاد چهل سالگی دفاع مقدس آن چیزی که بیشتر مورد توجه بود و به عنوان اصل کار قرار گرفت برنامه ریزی برای نسل جوان و آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس بود که کارگروه ورزشی ستاد در این مدت خوش درخشید.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی افزود: یکی از برنامه هایی که هم در سطح ادارات و هم بین ورزشکاران در دستور کار بود راه اندازی مسابقات تیراندازی و آموزش این ورزش جذاب به کارمندان ادارات بود که بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان در این آموزش شرکت کردند که این آموزش ها همچنان ادامه دارند و همچنین مسابقات تیراندازی جام فجر نیز برای ورزشکاران برگزار شد.

وی بابیان  اینکه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در قالب برنامه های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی مسابقات تیراندازی قهرمانی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد، گفت: در رشته تفنگ بادی رضا امیری مقام قهرمانی،مریم هدایتی دوم و مهبد غلامی جایگاه سوم  و همچنین در رشته تپانچه بادی نیز مبینا آذر مقام اول، طاهره مسافر دوم و فاطمه بغدادی مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها