رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بوشهر خبر داد؛

برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر

حجت‌الاسلام «یعقوب بهمیاری» گفت: تنها مرکز استان بوشهر دارای وضعیت زرد و مابقی شهرها آبی است بر اساس مجوز ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر که دارای امام جمعه هستند اقامه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ - 11February 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یعقوب بهمیاری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا 90 درصد شهرستان‌های استان بوشهر دارای وضعیت آبی هستند، اظهار داشت: تنها مرکز استان بوشهر دارای وضعیت زرد و مابقی شهرها آبی است بر اساس مجوز ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر که دارای امام جمعه هستند اقامه می‌شود.

وی تعداد شهرهای دارای نماز جمعه در استان بوشهر را 25 شهر دانست و گفت: استفاده مستمر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی از ضروریات حضور در جایگاه نماز جمعه شهرهای استان بوشهر و این در حالی است که ضدعفونی مصلی‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر این نکته که نمازگزاران باید وسایل شخصی از جمله مهر، سجاده و آب آشامیدنی به همراه داشته باشند گفت: در مصلی‌های نماز جمعه ماسک و مهر ضدعفونی شده توزیع می‌شود ولی همراه داشتن سجاده با پوشش ماسک مورد تاکید است.

بهمیاری رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه مورد تاکید است افزود: برای مقابله با ویروس کرونا باید تمام شیوه‌های بهداشتی مورد توجه و در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها