امام جمعه دلوار:

مردم وفادار ایران دین خود را به امام و شهدا ادا کردند

حجت‎الاسلام «علی زاهد دوست» گفت: مردم وفادار ایران اسلامی در راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن دین خود را به امام راحل (ره) و شهدا ادا کردند و به دنیا پیام وفاداری خود به انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
کد خبر: ۴۴۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 12February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «علی زاهد دوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با قدردانی از حضور توأم با شور و شعور ملت شریف ایران اسلامی در صحنه گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: با وجود همه محدودیت‌ها و شرایط بیماری اما مردم وفادار ایران اسلامی در یک حرکتی متفاوت از سال‌های گذشته به صورت موتوری و خودرویی به صحنه آمدند تا دین خود را به امام راحل (ره) و شهدا ادا کنند و به دنیا پیام وفاداری خود به انقلاب اسلامی و پیام استقامت و ایستادگی خود بر روی آرمان‌های انقلاب و اطاعت پذیری از منویات مقام معظم رهبری اعلام کنند.

وی به سفر رئیس قوه قضائیه به عراق و استقبال کم نظیر مردم عراق از ایشان اشاره کرد و گفت: سفر آیت الله رئیسی در موقعیت حساس کنونی که دشمن ایران و عراق درصدد شعله‌ورسازی اختلافات هستند، سفری مهم و تعیین‌کننده است و به‌نوعی پاسخ عملی به شیطنت‌های دشمن است.

وی اصلی‌ترین دلیل شکست آمریکا و استکبار را طبق فرموده رهبری خطای محاسباتی آنان دانست و تاکید کرد: خطای محاسباتی آنها در پیش‌بینی انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای بود که تنها ۱۰ روز پس از این‌که رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود، ایران را جزیره ثبات آمریکا دانست، قیام مردم در قم و تبریز و حرکت‌های عظیم مردمی شکل گرفت و روند پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشید.

حجت الاسلام زاهد دوست اظهار داشت: عجز آنها از درک و فهم عظمت اسلام، انقلاب و ملت ایران باعث شده تا امروز و در یک خطای محاسباتی دیگر فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ها را برای مقابله با نظام اسلامی و ناامید کردن ملت ایران و در نهایت دست برداشتن از انقلاب عزیز خود و کوتاه آمدن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را هدف بگیرند که امروز با مشاهده بصیرت و استقامت ملت انقلابی ایران اسلامی فهمیده‌اند که باز هم مرتکب خطای محاسباتی شده‌اند و هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند.

امام جمعه دلوار بر حل مسئله معیشت و ارتزاق مردم ساحل نشین تاکید کرد و افزود: از مسئولان امر می‌خواهم این مسئله مهم و حیاتی را مصرانه پیگیری و دنبال کنند و آن را به نتیجه برسانند.

وی تاکید کرد: البته استاندار بوشهر چند روز قبل به صورت حضوری وعده دادند مسئله سفر سوم کالای ملوانی تا چند روز دیگر حل خواهد شد که لازم است از پیگیری ایشان و سایر مسئولان در این راستا تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها