رئیس سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری نماز جمعه در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «یعقوب بهمیاری» از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: نماز جمعه این هفته اول اسفند در سراسر استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرهای بیست و پنجگانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ - 18February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یعقوب بهمیاری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ادامه تعامل و همکاری قشرهای مختلف مردم در رعایت مستمر دستورالعمل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی برای مصون ماندن از بیماری کرونا ضروری است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در عرصه مقابله با بیماری کرونا گفت: تنها راه مصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه بهداشتی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: نماز جمعه این هفته اول اسفند در سراسر استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرهای بیست و پنجگانه برگزار می‌شود.

بهمیاری استفاده از ماسک، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در راستای مقابله با کرونا بانوان از چادر شخصی خود استفاده کنند.

وی با اشاره به ضدعفونی مستمر جایگاه‌ها و مصلی‌های نماز جمعه در سراسر استان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه تمام مصلی‌های جمعه در شهرهای 25گانه استان ضدعفونی می‌شود.

بر اساس این گزارش نماز جمعه فردا در بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار