وداع شهید «محمود حاجی‌قاسمی» با امام رئوف+ تصاویر

پیکر شهید «محمود حاجی‌قاسمی» در حرم رضوی طواف داده شد.
کد خبر: ۴۴۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ - 20February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت سردار «علیرضا گل‌محمدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین در محور غرب کشور و همرزمش شهید «محمود حاجی‌قاسمی» در جریان تفحص شهدا در منطقه زرباطیه، پیکر شهید حاجی‌قاسمی شامگاه یکشنبه وارد مشهدالرضا شد.

پیکر این شهید والامقام بعد از انتقال به حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع)، توسط جمعی از خادمین بارگاه منور رضوی در حرم امام مهربانی‌ها طواف داده شد. در این مراسم که خانواده شهید نیز حضور داشتند ذاکرین اهل‌بیت به مرثیه‌سرایی در رثای سید‌ و سالار شهیدان پرداختند.

پیکر شهید حاجی‌قاسمی جهت تشییع به قم منتقل شد.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان‌ «گل‌محمدی» و «حاجی‌قاسمی» در قم نیز فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح، از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام در حرم کریمه اهل بیت (س) طواف داده خواهد شد و سپس پیکر شهید «گل‌محمدی» در جوار شهید «شهروز مظفری‌نیا» سرتیم محافظان سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی، به خاک سپرده می‌شود.

همچنین، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمود حاجی‌قاسمی»، فردا از ساعت ۱۹ در محل امامزاده محمد (ع) شهر «بسطام» برگزار می‌شود و سپس مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام نیز ساعت ۹ صبح روز دوشنبه چهارم اسفند، از مقابل کانون بسیج شاهرود (معراج شهدا) به‌صورت خودرویی تا گلزار شهدای شهر «بسطام» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار