برگزاری جلسه بازخوانی عملیات خیبر در اردبیل

جلسه بازخوانی عملیات و بررسی نقش استان اردبیل در عملیات خیبر با حضور فرماندهان و رزمندگان این عملیات در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 21February 2021

برگزاری جلسه بازخوانی عملیات خیبر در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات خیبر امروز جلسه بازخوانی این عملیات و بررسی نقش رزمندگان و یگان‌های عمل کننده از استان اردبیل در عملیات خیبر با حضور فرماندهان و رزمندگان حاضر در این عملیات در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل و «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» مسئول دبیرخانه کنگره شهدای شمال غرب برگزار شد، «جواد صبور» از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره با اینکه عملیات خیبر اولین عملیات آبی - خاکی نیروهای ایرانی بود گفت: عملیات خیبر در وسعت جغرافیایی و گستره انسانی و ویژگی‌های پیچیده عملیاتی در نوع خود بی‌نظیر است و باید ابعاد مختلف این عملیات تبیین شود.

صبور افزود: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، منابع عظیم اطلاعات و اسناد گویای جنگ هشت ساله تحمیلی هستند و رویکرد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در بازخوانی عملیات‌ها توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان را کاری ارزشمند دانست.

در ادامه جلسه‌ «غلام عسگر کریمیان»، «صادق پام»، «مهدی آقازاده»، «محمدعلی پورسیف»، «داور نوری»، «سید غنی فروزان»، خلبان هوانیروز و جانباز 70 درصد «میر‌حمید موسوی گندیشمین»، «یاور عبدی»، «فیروز علی نژاد»، «محمدرضا برزگر» و «زکی االله خوشبخت» به تشریح مشاهدات خود در عملیات خیبر و تبیین ابعاد مختلف نقش رزمندگان استان اردبیل در این عملیات پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها