مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فرق اساسی جنگ تحمیلی با سایر جنگ‌های دنیا روح معنویت حاکم در آن بود

سردار «عباس یوسفی» گفت: فرق اساسی جنگ تحمیلی با دیگر جنگ‌های دنیا تاثیر و روح معنویت حاکم بر فضای این جنگ بود.
کد خبر: ۴۴۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 21February 2021

فرق اساسی جنگ ما با دیگر جنگ های دنیا روح معنویت حاکم بر فضای این جنگ بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آیین اختتامیه اولین جشنواره «پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

سردار یوسفی در این مراسم با تبیین نقش روحانیت در برهه‌های مختلف انقلاب و قبل از انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرق اساسی جنگ تحمیلی با دیگر جنگ‌های دنیا تاثیر و روح معنویت حاکم بر فضای این جنگ بود.

وی افزود: در تمام استان های کشور و به خصوص در خوزستان به عنوان پیشانی جنگ و پایتخت دفاع مقدس شاهد حضور تاثیرگذار روحانیون و علمایی بودیم که نزد افکار عمومی مقبولیت دوچندانی داشتند و باعث هدایت و راهبری مردم به سوی جبهه‌ها می‌شدند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: علاوه بر نقش اثرگذار علما در پشت جبهه‌ها و هدایت مردم به سمت مبارزه با کفر و ظلم در خط مقدم مبارزه نیز همه شاهد حضور طلاب جوان در همه عرصه ها بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مادامی که روشنگری جامعه روحانیت و در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها وجود داشته باشد، آسیبی به این نظام و انقلاب نخواهد رسید.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان بابت تلاش‌های خود در حوزه تدوین و انتشار نقش روحانیت خوزستان در دوران دفاع مقدس تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار