حجت‌الاسلام ادیانی:

مرزبانان چشم‌های بیدار ملت ایران اسلامی هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی به برکت مرزبانان بی‌ادعا و چشم‌های بیدار ملت به وجود آمده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 21February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» در رأس هیئتی با حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با مرزبانان این استان به صورت ویدئوکنفرانس دیدار کرد.

ادیانی در این دیدار اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی به برکت شما پاسداران بی‌ادعا و چشم‌های بیدار ملت به وجود آمده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مرزبانان گفت: مرزبانان افراد سعادتمندی هستند زیرا کمتر در معرض گناه قرار می‌گیرند ولذا خداوند توفیق خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را به آنها عطا کرده است. 

ادیانی در ادامه به برکات ماه رجب اشاره کرد و بیان داشت: رزق و روزی حلال، انسان را به کمال و سعادت می‌رساند؛ بر همین اساس شما مجاهدان فی سبیل الله همواره بدنبال روزی حلال باشید تا در کار و زندگی فردی سربلند و موفقی باشید.

وی ضمن تاکید بر خواندن نماز شب، تصریح کرد: کسانی که نماز شب می‌خوانند قطعاً در جایگاه ویژه‌ای از سوی خداوند چه در دنیا و چه در آخرت قرار خواهند گرفت ولذا توجه به نماز شب را مد نظر داشته باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع‌بندی سخنان خود با تاکید برقرائت ۵۰ آیه قرآن در هر روز، گفت: آنچه خداوند گفته است باید انجام دهید و آنچه که نهی کرده انجام ندهید. از عمر گرانبهایی که خداوند به شما عطا کرده بخوبی استفاده کنید. 

ادیانی در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان مرزبانی که در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی فعالیت‌هایی داشته‌اند، با اهدای لوح قدردانی کرد.

در ابتدای این مراسم سردار سرتیپ دوم مجید شجاع فرمانده مرزبانی و حجت‌الاسلام «حسنعلی حسن‌زاده» مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات مرزبانی ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها