پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان «محمدی درخشی»

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۴۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 21February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز و «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان والامقام «حمید و علی محمدی درخشی» را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت مادر ارجمند و والامقام الحاجیه عدیله خانم خردادی مادر شهیدان والامقام حمید و علی محمدی درخشی و همسر جانباز دفاع مقدس مرحوم الهوردی محمدی درخشی موجب تاثر و تالم گردید. تلاش مومنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن با اقتدا به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در تربیت فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی که در سپهر مقاومت و ظلم ستیزی ملت عظیم الشان ایران می‌درخشد، الگویی ماندگار و ارزشمند را برای همیشه در جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.

اینجانبان درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده‌های شریف خردادی ، درخشی و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه آذربایجان به ویژه اهالی شهرستان مراغه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز

محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار