استاندار کرمان:

نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است

«علی زینی وند» گفت: نقش بانوان در پیروزی‌های نظام اسلامی به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است، ولی به نقش بانوان و اهمیت حضور این عزیزان به خوبی پرداخته نشده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی وند» در مراسم یادواره استانی بانوان شهید، جانباز و آزاده اظهار داشت: امروز همه دنیا به پیام‌هایی که از گلزار بین‌المللی شهدای کرمان این قطعه پر آواز، مخابره می‌شود توجه می‌کنند و این افتخار است که این مراسم مهم در کنار مرقد شهیدان عزیز به ویژه سردار دلها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش بانوان در پیروزی‌های این نظام در همه عرصه‌ها، به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است عنوان کرد: ‌نقش بانوان و اهمیت حضور این عزیزان در دوران دفاع مقدس مغفول باقی مانده و به خوبی به آن پرداخته نشده است.

نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است

استاندار کرمان گفت: امروز زنان باید با الگوسازی از سیره حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س)، نقش خود را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و‌... تکمیل کرده و به جامعه تبیین کنند تا به نسل امروز که مورد هدف و تهاجم دشمن قرار گرفتند، کمک کنند.

نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل تقدیر است
در پایان از سند هویتی مادر بزرگوار سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شناسنامه شهیده «محبوبه مرسل‌پور» رونمایی و از تعدادی از بانوان سرافراز و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها