با حضور سرلشکر باقری صورت گرفت؛

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزیدگان اولین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تقدیر شد.
کد خبر: ۴۴۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 21February 2021

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزیدگان اولین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تقدیر شد.

در اختتامیه این جشنواره که امروز در قم برگزار شد، از خانواده شهید روحانیت نقی‌پور و خانواده شهید مالامیری، اولین روحانی شهید مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ردایی، حجت‌الاسلام حمیدیان، حجت‌الاسلام قلیچ‌خانی جانباز مدافع حرم و حجت‌الاسلام حائری تجلیل شدند و حجت‌الاسلام مریجی به دلیل نگارش کتاب زنجیر خونین، حجت‌الاسلام گرزین به دلیل فعالیت در حوزه پژوهش و حجت‌الاسلام عموزاد نیز به‌عنوان برگزیده بخش چند رسانه‌ای مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، در پایان اختتامیه اولین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت از پوستر دومین جشنواره ملی و بین‌المللی این جشنواره رونمایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار