کتاب «جشنواره عکس نور» رونمایی می‌شود

کتاب «جشنواره عکس نور» که با دبیری «کمال الدین شاهرخ» به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد در حوزه هنری رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 22February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهارمین دوره دوسالانه عکس نور با دبیری «کمال الدین شاهرخ» از سوی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان و با حمایت موسسه فرهنگی هنری رزمندگان اسلام در دو بخش ویژه و آزاد در قالب مجموعه عکس با نگاهی نو به ظرفیت‌ها و فرصت‌های استانی و تلاش جدی بر رفع معضلات، آسیب‌ها و تهدیدات استان‌های سراسر کشور، سال گذشته به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

کتاب این جشنواره به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران آماده شد که متاسفانه بدلیل همه گیری ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی رونمایی این کتاب به تاخیر افتد.

کتاب این دوره جشنواره به همت شورای سیاست گذاری چهارمین دوره دوسالانه عکس نور ساعت ۱۴.۳۰ امروز دوشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۹ با حضور برگزیدگان، اساتید و پیشکسوتان عکاسی در گالری «خانه» حوزه هنری تهران رونمایی خواهد شد.

شبکه سازی، تهیه بانک اطلاعات تصویری، توانمندسازی عکاسان با برگزاری کارگاه‌های عکاسی و کشف استعداد‌های جوان، ایجاد فرصت‌ها، معرفی ظرفیت‌ها، بررسی تهدید‌ها و آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و ارتقاء ارتباط و شناخت میان هنرمندان، مردمی کردن حرکت‌های هنری، آموزشی به ویژه حلقه‌های مساجد، تربیت و فراهم کردن زمینه‌های تولید اثر و نقش آفرینی در عرصه‌های داخلی و بین المللی از برنامه‌های چهارمین دوسالانه بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار