جانشین فرمانده سپاه ‌کرمانشاه:

ادامه دادن راه شهدا با پیروی از خط ولایت فقیه محقق می‌شود

سردار «مرتضی مرادی» گفت: ادامه دادن راه شهدا با پیروی از خط ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های اسلام محقق میشود لذا باید با جان و دل مدافع این انقلاب باشیم.
کد خبر: ۴۴۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 23February 2021

ادامه دادن راه شهدا با پیروی از خط ولایت فقیه محقق میشودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی مرادی» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه امروز در دیدار از خانواده شهید ‌«حشمت‌الله امینی» در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا دشمن نتواند وجبی از خاک وطن ما را به غارت ببرد، لذا مدیون خون شهدا هستیم که اکنون کشوری قدرتمند در عرصه جهانی داریم و دشمن از ما هراس دارد.

وی افزود: ادامه دادن راه شهدا با پیروی از خط ولایت فقیه و حفظ آرمان‌های اسلام محقق می‌شود لذا باید با جان و دل مدافع این انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپلذهاب در ادامه این دیدار اظهار داشت: شهید امینی از سرداران نام آور دوران دفاع مقدس و از الگو‌های برتر در کشور است.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان کشور که با خون شهدا به این مقام رسیده‌اند باید به فکر خدمت به مردم باشند تا به تکلیف سنگین خود عمل کرده باشند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

‌حشمت‌الله امینی از سرداران شهید استان کرمانشاه و از اهالی شهرستان سرپل ذهاب پانزدهم مرداد ‌سال ۶۶ مصادف با عید قربان در عملیات نصر ۷ به درجه شهادت نائل آمد و پس از ۱۳ سال مفقود‌الاثر بودن، پیکر مطهرش شناسایی و در جوار مرقد مطهر احمد ابن اسحاق (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار