قدردانی خانواده شهید «محمود حاجی‌قاسمی» از ابراز همدردی مردم و مسئولان

خانواده شهید «محمود حاجی‌قاسمی» در پیامی، از عموم ملت ایران خصوصاً مسئولان و مردم غیور «بسطام» و «شاهرود» به‌دلیل ابراز همدردی با آن‌ها، قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۴۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 23February 2021

قدردانی خانواده شهید «محمود حاجی‌قاسمی» از ابراز همدردی مردم و مسئولانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خانواده شهید «محمود حاجی‌قاسمی» در پیامی، از عموم ملت ایران خصوصاً مسئولان، ارگان‌ها و مردم غیور «بسطام» و «شاهرود» به‌دلیل ابراز همدردی با آن‌ها، قدردانی کردند.

در پیام خانواده شهید «محمود حاجی‌قاسمی» آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خوشا آنان که با عزت ز گیتی، بساط عشق برچیدند و رفتند
ز کالاهای این آشفته بازار ، محبت را پسندیدند و رفتند

با اهداء بهترین سلام‌ها خدمت ملت انقلابی و شهیدپرور ایران بزرگ، بالأخص همشهریان عزیز شهر «بسطام» و «شاهرود»

مشیت حضرت باری‌تعالی بر این مقدر شد که حاج محمود حاجی‌قاسمی در روز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ مصادف با لیلة‌الرغائب، پس از سال‌ها رشادت، شجاعت و مشارکت در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، هنگام تفحص و رفع چشم‌انتظاری از دیدگان خانواده‌های معزز رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان‌شان را برای دفاع از ناموس و میهن فدا کردند و رد و اثری از آنان دریافت نکردند، در میدان مین زرباطیه به درجه رفیع شهادت نائل آید و سرانجام به آرزوی دیرینه خود برسد.

اینک ما خانواده آن شهید والامقام، با قلب‌هایی مالامال از اندوه و درد فراق و راضی به رضایت خداوند متعال هستیم. بدین‌وسیله بر خود فرض و واجب می‌دانیم خاضعانه و در کمال ادب، از تمام مسئولان کشوری و لشکری، ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مدیران شبکه‌ها و خبرگزاری‌ها، کانال‌ها و صفحه‌های مجازی و مردم غیور و انقلابی و قدردان ایران عزیز به‌ویژه «بسطام» و «شاهرود» که در روزهای گذشته با حضور خود در منزل شهید، ابراز همدردی کردند و همچنین با تماس تلفنی و پیام‌های قدردانی و سپاسگزاری، مرهمی بر زخم فراق گذاشتند، کمال تشکر و سپاسگزاری کنیم.

مردم شریف و انقلابی ایران، علی‌الخصوص استان سمنان، بار دیگر حماسه‌آفرینی کرده و با حضور حداکثری خود در مراسم تشییع پیکر شهید، آرامش قلبی برای تک‌تک اعضای خانواده حاجی‌قاسمی را ایجاد کردند؛ لذا خاضعانه و خاشعانه غبار قدم‌هایتان را توتیای چشم‌هایمان می‌کنیم و از خداوند متعال اجر جمیل و تندرستی برای‌تان آرزومندیم.

با تشکر و قدردانی فراوان
خانواده شهید حاجی‌قاسمی
«۹۹/۱۲/۵

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار