فرمانده ناجا:

امنیت بسترساز تمامی فعالیت‌های اجتماعی است

سردار اشتری امنیت را بسترساز تمامی فعالیت‌های اجتماعی دانست و گفت: امنیت در کشور ما پایدار و مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۴۴۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 24February 2021

امنیت در کشور ما باثبات و مثال‌زدنی است/ امنیت بسترساز تمامی فعالیت‌های اجتماعی امنیت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی در پلیس پایتخت اظهار داشت: در سال ۱۳۹۵ که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شرف‌یاب شدیم، فرمودند که خیّرین امنیت‌ساز باید در کنار ناجا قرار گیرند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حرکت خوبی از سوی خیّرین امنیت‌ساز بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی احداث هر کلانتری در هر محله را موجب آرامش مردم آن منطقه و ارتقای امنیت دانست و گفت: هرچقدر در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری کنیم در اصل به همه حوزه‌ها کمک کرده‌ایم.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت بسترساز تمامی فعالیت‌های اجتماعی است، افزود: امروز با تلاش‌های صورت گرفته، امنیت در کشور ما پایدار و مثال‌زدنی است.

وی امنیت و سلامت را از برترین نعمت‌ها برشمرد و بیان کرد: امروز ناجا در هر دو حوزه در حال فعالیت است. اکثر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را نیروی انتظامی اجرا می‌کند و بعد از کادر درمان، نیروی انتظامی بیشترین نقش را در مقابله با کرونا دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: در روز‌های اول شیوع کرونا در کشور، در بیمارستان‌ها بی‌نظمی‌هایی به وجود آمد که ناجا به ماجرا ورود کرد و به دلیل افزایش بیماران کرونایی، تمامی امکانات خود را در اختیار این بیماران قرار داد.

سردار اشتری با اشاره به اشراف اطلاعاتی این نیرو در فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی در ایام شیوع کرونا با کسانی که اقدام به احتکار کالا‌های اساسی کرده بودند، برخورد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس امروز جزو دستگاه‌هایی است که با استفاده از تکنولوژی روز به مردم خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: اقدامات خوبی در حوزه رسیدن به «پلیس هوشمند» انجام شده است که نتایج آن در سال‌های آینده دیده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: از سال‌های گذشته باید ۴۰ کلانتری در تهران راه‌اندازی می‌شد که امیدواریم این موضوع با کمک خیّرین محقق شود.

سردار اشتری همچنین با اشاره به دستگیری تروریست انتحاری در عوارضی قم- تهران گفت: رشد و حرکت ناجا باید هوشمندانه و مقتدرانه باشد.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: با کسانی که به دنبال مخدوش کردن امنیت کشور هستند، برخورد می‌کنیم و در کنار این مأموریت خود، سالیانه ده‌ها میلیون خدمات به مردم ارائه می‌کنیم.

فرمانده ناجا بیان کرد: رضایت مردم و امام خامنه‌ای بالاترین افتخار برای ناجا است؛ اگر رضایت مردم را کسب کردیم، مطمئناً خداوند هم از ما راضی خواهد بود.

سردار اشتری تأکید کرد: باید مسیر خود را با قوت، فکر و هوشمندانه پیش برویم و خداوند در این راه به ما کمک خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در برخورد با مفسدین، قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش و جرایم در فضای مجازی اقدامات مطلوبی داشته است و کارنامه‌ای درخشان دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار