نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تمام مادران شهدا طعم شهادت را چشیده‌اند

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» گفت: تمام مادران، همسران و دختران شهدا و جانبازان، طعم شهادت و ایثارگری و استقامت را چشیده‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ - 24February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین ‌امروز در مراسم کنگره ملی زنان شهیده و جانباز استان ‌که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مادران، همسران و دختران همراه مردان شهید و جانباز خود، طعم شهادت، صبر و ایستادگی را چشیدند و هنوز هم این استقامت ادامه دارد که نسل امروز جامعه باید آنان را الگوی خود در ادامه مسیر زندگی قرار دهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: استکبار جهانی می خواهد با فتنه انگیزی و ایجاد شبهه، حقوق زنان را در جوامع اسلامی بالاخص جمهوری اسلامی که پایگاه اصلی نشر عقاید دینی است، را کم رنگ جلوه دهد در حالی که خود همین کشورها، عامل عقب ماندگی و بدبختی زنان در بسیاری از کشورهای جهان هستند.

عابدینی افزود: کشتار و جنایت زنان و کودکان کشورهای سوریه، لبنان، افغانستان و یمن نمونه بارز جنایات استکبار جهانی علیه بشریت بویژه بانوان است که با فرار به جلو و با بهره‌گیری از رسانه‌های تحت حمایت خود، با ایجاد شبهات و مثلا حمایت از حقوق زنان، سعی در جلوگیری از نشر جنایات خود در قبال زنان کشورهای اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: استان قزوین فقط 17 زن شهیده تقدیم انقلاب نکرده، بلکه با شهادت هر مرد، مادران، همسران و دختران آن شهید هم طعم شهادت را چشیده‌اند.

استان قزوین دارای 17 شهیده زن و 12 جانباز زن در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار