فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت در سند چشم‌انداز بسیج اولویت است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: بر اساس سند چشم‌انداز ۱۰ ساله بسیج، اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت به عنوان اولویت مورد توجه قرار گرفته و به مدد اللهی در ۱۰ سال آینده مشکلات روستاهای شهرستان بردسکن با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 26February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، عملیات حصارکشی محوطه مدرسه ابتدایی حاج احمد صحرایی روستای سلطان‌آباد از توابع بخش شهرآباد توسط گروه جهادی شهدای گمنام این شهر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن آغاز شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی در دیدار با اعضای گروه جهادی شهدای گمنام اظهار داشت: جامعه امروز نیاز به همدلی، وحدت و همکاری با روحانی روستا و پایگاه مقاومت بسیج دارد که در سایه این وحدت و همگرایی شاهد پیشرفت و آبادانی روستا خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خاطر نشان کرد: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله بسیج تدوین شده و به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است. بر اساس این سند، اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت به عنوان اولویت مورد توجه قرار گرفته و به مدد اللهی در ۱۰ سال آینده مشکلات روستاهای شهرستان بردسکن با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج حل خواهد شد.

اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت در سند چشم‌انداز بسیج اولویت است

جنیدی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای این حرکت جهادی بیان داشت: شک نداشته باشید که پاداش حرکت‌های جهادی نزد خداوند محفوظ است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ادامه داد: گروه‌های جهادی علی‌رغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی، در روستاهای دور افتاده با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی برای آبادانی منطقه تلاش جهادی می‌کنند.

ایثار مبنای اصلی حرکت‌های جهادی

سروان سعید عباسیان نیز در این دیدار ابراز داشت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب خطاب به نسل جوان در بیانیه گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود و پایگاه‌های مقاومت بسیج در یک برنامه دراز مدت باید به سمت ایجاد معنویت، پیشرفت فرهنگی و اخلاق معنوی حرکت کنند.

اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت در سند چشم‌انداز بسیج اولویت است

وی در ادامه به نقش بسیج در جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی کمک‌های مومنانه، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر با کمک مجمع خیرین بسیج در هر روستا بالغ بر ۳ هزار بسته معیشتی در سطح بخش توزیع شد که به هر خانواده یک بسته معیشتی تعلق گرفته است.

فرمانده حوزه مالک اشتر شهرآباد بیان داشت: گروه‌های جهادی در برهه‌های مختلف و بر اساس نیاز جامعه اقدام می‌کنند. با شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک، گروه‌های جهادی توانستند با تولید ماسک این کمبود را جبران کنند.

عباسیان گفت: از ابتدای سال اقدامات عمرانی خوبی نیز در سطح بخش صورت گرفته که می‌توان به تامین، مرمت و ساخت ۱۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، مرمت مزار شهدا و حصارکشی مدرسه روستای سلطان‌آباد اشاره کرد.

اصالت دادن به پایگاه‌های مقاومت در سند چشم‌انداز بسیج اولویت است

وی تصریح کرد: به همت مدیریت بهداشت و درمان شهرستان بردسکن و مشارکت درمانگاه نبوت در شش نوبت بیماران در سطح تعدادی از روستاها به صورت رایگان ویزیت شده‌اند که تا پایان سال‌جاری ۲ نوبت دیگر نیز تعداد دیگری از روستاها از این خدمات بهره‌مند خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار