فرمانده سپاه امام رضا (ع):

مقاومت راهبرد اساسی دفاع مقدس بود

سردار یعقوبعلی نظری گفت: دفاع‌ مقدس ‌مجموعه‌‌ای از برجسته‌ترین‌ افتخارات ‌ملت ‌ایران ‌است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.
کد خبر: ۴۴۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 26February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد شهادت «علیرضا توسلی» فرمانده لشکر فاطمیون و «رضا بخشی» جانشین این لشکر که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که به همراه داشت موجب سربلندی و درخشش بیش از پیش اسلام شد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز کشور ایران به آن افتخار می‌کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است، عنوان کرد: دفاع‌ مقدس ‌مجموعه‌‌ای از برجسته‌ترین‌ افتخارات ‌ملت ‌ایران ‌است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

سردار نظری ادامه داد: در مسیر تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی ایران، میدان دیگری قرار گرفت که جوانان در این میدان افتخارآفرینی و ایستادگی کردند و وقتی استکبار در این راه به هیچ نتیجه‌ای نرسید، از توطئه مذهب علیه مذهب استفاده کرد و داعش را به وجود آورد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: در تقابل با استکبار جهانی، مرزهای ملیتی تبدیل به مرزهای ارزشی شدند؛ جوانان حماسه‌ آفریدند و شهدای عزیزی از جمله، شهید ابوحامد و شهدای دیگری که امروز نام آنان ذیل پرچم فاطمی می‌درخشد و افتخار کشور افغانستان هستند تقدیم اسلام شد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز به پاس رشادت‌ها و ایثارگرهای شهدای مدافع حرم، حرم حضرت زینب (س) همچنان می‌درخشد، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم استقلال و هویت داشته باشیم باید روحیه مبارزه و شهادت‌طلبی در جامعه و در بین جوانان نهادینه شود
.
شعرخوانی، اجرای سرود توسط فرزندان مدافع حرم، خاطره‌‌گویی فرماندهان فاطمیون و ذکر توسل از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از خدام‌الشهدا و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار