گردان‌های سید الشهدای عراق به حمله آمریکا به سوریه واکنش نشان داد

دبیرکل گردان‌های سید الشهدای عراق به حمله اخیر آمریکایی‌ها علیه مواضع نیرو‌های مقاومت در منطقه مرزی عراق و سوریه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۴۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 27February 2021

گردان‌های سید الشهدای عراق به حمله آمریکا به سوریه واکنش نشان دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اخبار العراق، «ابو الاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سید الشهداء (ع) عراق به حمله اخیر آمریکایی‌ها علیه یک منطقه مرزی واقع در میان سوریه و عراق واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: این حملات آمریکایی‌ها علیه مواضع نیرو‌های مقاومت قابل پیش بینی بود.

الولائی بیان کرد: این حملات در حالی رخ داده است که نیرو‌های ما در حال نبرد برای آزادسازی اراضی خود از دست اشغالگران هستند.

وی از سخنان وزیر خارجه عراق مبنی بر اینکه در عراق چیزی به نام مقاومت وجود ندارد نیز انتقاد کرد و گفت: مشخص است که مشکل آن‌ها تنها در وابستگی به عراق نیست بلکه حتی تاریخ را نیز مطالعه نمی‌کنند.

پیش از این، «قصی الانباری» مسئول سازمان بدر در استان الانبار اعلام کرده بود که آمریکا تحرکات جدیدی را در نوار مرزی میان عراق و سوریه آغاز کرده است.

ایالات متحده آمریکا شامگاه پنج شنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. مقامات روسیه نیز حمله هوایی آمریکا به سوریه را محکوم کردند. کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای در خصوص تجاوز نظامی آمریکا به سوریه مدعی شد که این حمله در راستای حفاظت از نیرو‌های آمریکا صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار